Istölt ved Skjern Å
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 21-01-03 22:27

Hej.

Mange har måske set noget om istölt ved Skjern Å i fjernsynet for noget
siden.
http://www.skari.dk/ kan man se en del billeder.

Var det ikke noget for alle dem med stor hest at prøve en tur på isen? >

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 22-01-03 07:57

Det ser ud til det var en god tur. Var du selv med?

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 22-01-03 16:57

"Nina Svanholm" <hammer@FJERN_DETTEtelefona.dk> skrev i en meddelelse
> Det ser ud til det var en god tur. Var du selv med?

Desværre. Men det ser mega-skægt ud. Vil vildt gerne prøve engang (når jeg
engang er blevet _lidt_ bedre til at ride - og jeg har en _lidt_ bedre hest
*suk*).

Meeen jeg har da billet til Istölt i Århus Skøjtehal igen i år. Andre der
skal afsted?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Heidi Falch

Dato : 22-01-03 21:16

Trond Øyvind Hermansen <oyvind.hermansen@iname.com> skrev:
<snip>

>Meeen jeg har da billet til Istölt i
>Århus Skøjtehal igen i år. Andre der
>skal afsted?

Har valgt at spare pengene sammen til at komme til VM i Herning i
stedet

--
Knus,

Trolden

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 23-01-03 22:01

"Heidi Falch" <trold@troldepus.dk> skrev i en meddelelse
> Trond Øyvind Hermansen <oyvind.hermansen@iname.com> skrev:
> <snip>

> Har valgt at spare pengene sammen til at komme til VM i Herning i
> stedet

Jah, dér kommer jeg så nok også. Skal - hvis alt går som planlagt - være med
til at lave et blad/avis/nyhedsbrev. Så jeg sparer lige en masse penge på
den måde. Måske jeg også kan få lov at være med i vikingelejren? Det håber
jeg.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Lene Heier

Dato : 22-01-03 22:34

On Wed, 22 Jan 2003 16:57:03 +0100, "Trond Øyvind Hermansen"
<oyvind.hermansen@iname.com> wrote:

>Meeen jeg har da billet til Istölt i Århus Skøjtehal igen i år. Andre der
>skal afsted?

Jeps!
Mathilde 6 år med familie fra Grønkær/Mariager. Hatta må desværre ikke
komme med. :)

Lene
http://heier.dk/hatta/
http://www.heier.dk/stalden/index.htm

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 23-01-03 09:05

Trond Øyvind Hermansen wrote:
> [...]
> *suk*).
>
> Meeen jeg har da billet til Istölt i Århus Skøjtehal igen i år. Andre der

Også i den grad. Hvis du ser en fotograf på glat-is, er det måske mig :)

-dennis

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 23-01-03 21:57

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Også i den grad. Hvis du ser en fotograf på glat-is, er det måske mig :)

Heh, hvis du ser en grydeklippet, lyshåret fætter med rødligt gedebukkeskæg,
så er det bare mig, hihi.

mvh
Trond Øyvind Hermansen
(næsten ægte viking)

Fra : Zirfelt

Dato : 24-01-03 19:27

Har du en dato på Istölt i Århus Skøjtehal? For det vil jeg da gerne se.

--
Fortsat god og positiv dag

ZIRAX
v. Irene Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : Lene Heier

Dato : 24-01-03 20:49

On Fri, 24 Jan 2003 19:26:50 +0100, "Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk>
wrote:

>Har du en dato på Istölt i Århus Skøjtehal? For det vil jeg da gerne se.

Den 22. marts. Se her:
http://www.geocities.com/istoelt/

Lene

Fra : Zirfelt

Dato : 25-01-03 18:01

Tak.
Det er jeg da simpelthen bare nød til at opleve.

--
Fortsat god og positiv dag

ZIRAX
v. Irene Zirfelt