Hjææælp - jeg sulter!
Fra : Ann K.

Dato : 21-01-03 21:45

Øhh - hej.
Altså... øhhh - jeg syn's Ann er dåm!!!!
Hun siger at jeg er fed og skal slankes... jeg syns, jeg er pæn! lidt
stor, men jeg er altså en blanding af perser og huskat med lidt lang
pels og så'n no'et kan snyde lidt - ikk'?
Øøøhhh... hvor var jeg nu? Jeg ved, at det var vigtigt! Hmmm - nåeh ja!
Jeg har nu i laaaaaaaaaaang tid fået no'et mad som hedder Specifik og så
no'en bogstaver, jeg ikk' kan huske, men posen er grøn og hvid... og det
var godt - sagde Ann... Faktisk blev jeg hele 1 kilo mindre ;-(
Jeg havde lidt svært ved at mene at maden var go'!!! Det smagte som hø
og hakkelse! og jeg prøvede derfor alt muligt for at få fat i min
"bror" Tjalfe's mamse, som er meget bedre - men så fik jeg skæld ud
Dumme Ann!
Så for nogle gange mad siden, havde Ann købt no'et nyt mamse - kun til
mig Det hedder Hill's Presciption Diet R/D (Aske hjalp lige med
stavningen) Og ihh, hvor _er_ det godt! Mums...
Men ved I hva'??? Jeg må kun få 95 gram om dagen!!!!!!!!!!!! Det er da
ikke nok til en stor flot fyr på næsten 7 kilo - vel? Og Ann har oven i
købet sagt, at jeg med tiden skal have _endnu mindre_!
Men jeg er SULTEN!.... så jeg ligger næsten hele tiden ved siden af
skålen og venter bare på at jeg får no'et i skrutten!
Hver gang Ann kommer hen til spisebordet, hvor min skål er, så skynder
jeg mig at rejse mig op og blive rigtig kælen og sød, mens jeg
knurrespindermiaver... 5 gange om dagen så lykkes det mig, at give hende
eller Manden dårlig samvittighed og så hælder de lidt (alt for lidt!)
mad op til mig....

Helt ærligt... er det en måde at behandle mig på????

Mange miaver fra Ranje, som altså er på slankekur *SUK*

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-01-03 22:00

Kære sultne Ranje

Jeg kan sandelig godt forstå, at du synes din mor og far er onde og dumme!!

Ved du hvad, du skal bare flytte herhjem - jeg er sikker på at du godt må,
men jeg må hellere lige spørge min mor og far først... de er helt tossede
med katte, så en fra eller til gør vel ingen forskel - og lige nu har vi
ovenikøbet sådan nogle små bitte nogen, ja, de kalder dem killinger - jeg
kalder dem terrorister! De bider i ens hale og prøver at sutte på ens mave
og larmer helt vildt meget når man prøver at slumre - terrorister, siger jeg
dig.
Nå, men altså, når vi har de dér små nogen, så står der _altid_ en skål, som
bare er fyldt til randen med det lækreste mamse, man overhovedet kan
forestille sig - killingefoder hedder det *yummm* Jeg æælsker killingefoder,
og så bliver jeg jo også nødt til at tolerere terroristerne, heldigvis kan
man snige sig til at æde af de fede mad, mens de små sover - det gør de ret
tit...
Og Ranje, min mor og far har *aldrig* sat mig på det der slankekur og givet
mig hø-mad - selvom jeg vejer 7,5 kg, alle de andre katte er nemlig sådan
nogle tynde nogen, som slet ikke bliver tykke. Mærkeligt - når mad nu smager
SÅ godt, og de kan spise alt det de vil, for det står der hele tiden... nå
ja, med mindre jeg har tømt skålen, men så fortæller jeg dem det også
STRAKS, og så kommer de mere mad i skålen - det er helt ligesom
Slaraffenland

Men Ranje, skal jeg spørge min mor og far om du må flytte ind, så du kan
slippe væk fra de dumme nogen, som sulter dig!

Mange hilsner
Dizzy - hvis yndlingscitat er fra Garfield: Jeg er ikke overvægtig, jeg er
underhøj...

Fra : Ann K.

Dato : 21-01-03 22:25

Hej Dizzy.

> [...]
tossede
med katte, så en fra eller til gør vel ingen forskel -

<> Arjjj - må jeg??? Må jeg godt tage Aske og Tjalfe med??? De er
eddergo'e til at passe på mig, nemlig... jeg ka' ikk' selv, fordi jeg
har en dårlig pote, som gør lidt avs en gang i mellem...

> [...]
mave
og larmer helt vildt meget når man prøver at slumre - terrorister, siger

<> Hmmm - det lyder ikk' godt!!! Er de sådan "rød-agtige" i farven???
For de lyder lidt ligesom det røde spetakel, der flyttede ind i
sommer... Og så må jeg indrømme at jeg hellere vil blive her!!!
Kræet forsøger hele tiden at æde _min_ knap tilmålte ration mamse! Og du
har åbenbart flere af dem??? Stakkels dig, Dizzy! Bare vent - måske vil
dine mennesker ikke sætte dig på slankekur, men det kommer helt
automatisk, når de der "killinger" vokser op! Så skal du bare se, hvor
meget af _din_ mamse, de spiser!

> [...]
bare er fyldt til randen med det lækreste mamse, man overhovedet kan
forestille sig - killingefoder hedder det *yummm* Jeg æælsker

<> Os' mig! Men jeg har ikke fået det i meget lang tid
Skulle måske alligevel flytte??? *savle*

>Dizzy - hvis yndlingscitat er fra Garfield: Jeg er ikke overvægtig, jeg
er
underhøj...

<> Dén har jeg også forsøgt at sælge til Ann... men hun siger at det
ikke kan være meningen at _hun_ skal have en "disus-et-eller-andet",
bare fordi hun skal løfte mig ;-(

Miav Ranje

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-01-03 22:56

> [...]
> eddergo'e til at passe på mig, nemlig... jeg ka' ikk' selv, fordi jeg
> har en dårlig pote, som gør lidt avs en gang i mellem...

Jahh, altså - *jeg* ville jo nok ikke have noget imod det (med mindre I
altså planlægger at stjæle nogle af mine bedsteste sovepladser, som er hos
min far, i kæmpehængekøjen og under dynen hos min mor) - men jeg ved ikke
rigtig med de to-benede, det kan godt være, at de synes at 3 nye er lige i
overkanten...

> <> Hmmm - det lyder ikk' godt!!! Er de sådan "rød-agtige" i farven???

Jep - rød-agtige, det er lige hvad de er. Ikke engang en 'ordentlig'
kattefarve har de - jeg fx er blå, og det er jo pænt, hvis jeg skal sige det
selv - men de her er sådan underligt flerfarvede i pelsen... de to-benede
kalder det ticking.

> [...]
> dine mennesker ikke sætte dig på slankekur, men det kommer helt
> automatisk, når de der "killinger" vokser op! Så skal du bare se, hvor

Ja, det er rigtigt - de to store rød-agtige, Loppen og Pinen (og det er lige
hvad hun er!), kan også godt spise rigtig meget (og mærkeligt mad - fx
grøntsager *ydrk*) - men jeg kommer rigtig, rigtig tit forbi en madskål (nu
er der jo mad flere forskellige steder pga. terroristerne), og så snupper
jeg lige lidt hver gang. De to-benede har dog sat sådan en 'skærm' op, så
terroristerne kun kan være inde i stuen, som _jeg_ bliver nødt til at hoppe
over hver eneste gang jeg skal i køkkenet, og med alt den motion er man jo
nødt til at spise lidt ekstra for at holde idealvægten. Men det kunne du nok
ikke klare med din dårlige pote...
Skærmen er dog meget god, for så har man i det mindste mulighed for at gå
ind i soveværelset og slumre på sengen i fred for terroristerne!

> <> Dén har jeg også forsøgt at sælge til Ann... men hun siger at det
> ikke kan være meningen at _hun_ skal have en "disus-et-eller-andet",
> bare fordi hun skal løfte mig ;-(

*Hrmpf* - har man hørt magen... ja, min mor klager godt nok også når hun
skal løfte mig - eller når jeg kommer gående ovenpå hende. Hun siger, at
mine poter er små og spidse - tror du i øvrigt det hjælper hvis jeg spiser
endnu mere, så bliver poterne måske også større??? - så det gør ondt når jeg
går på hende. Men så ligger jeg bare hos min far i stedet for, han lægger
mig nemlig bare på ryggen i armen - hyggeligt *spinde spinde*

Miaau Dizzy

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 00:21

Hej Dizzy.

> [...]
ikke
rigtig med de to-benede, det kan godt være, at de synes at 3 nye er lige

<> Nå, ja, det ka' jeg godt se... men jeg tror nu heller ikke at hverken
Aske og slet ikke Tjalfe vil flytte alligevel... Aske syns at her er
godt at bo (men han får jo også ordentligt mad) - og Tjalfe vil ingen
steder uden sin Mand og hund!
Men de der Bedsteste sovesteder vil vi slet ikke komme op at skændes
om!!! Jeg vil allerhelst ligge på et dejligt koldt flisegulv og når jeg
snakker med Ann eller Manden, så lægger jeg mig ikke ret tit hos dem,
men nøjes med at stå og stampe løs på noget, som de kalder "blæren"...
Hva' er en dyne???? Jeg ved hva' en madras er for no'et og hvordan den
ska' bruges... sådan én har min ene hund nemlig - og jeg bruger den til
at tisse på!

>Jep - rød-agtige, det er lige hvad de er. Ikke engang en 'ordentlig'
kattefarve har de - jeg fx er blå, og det er jo pænt, hvis jeg skal sige
det
selv

<> Arjjj... blå???? Har de malet dig??? Vores køkken er blåt - det'
altså pænt!
Jeg er smuk, siger Ann (og fed tilføjer hun), for jeg er nemlig helt
sort

>- men de her er sådan underligt flerfarvede i pelsen... de to-benede
kalder det ticking.

<>Jeps... underlig farve! Men hva'... egentlig er det da klart at de
også _er_ mærkelige, når de ser så sære ud!

>Ja, det er rigtigt - de to store rød-agtige, Loppen og Pinen (og det er
lige
hvad hun er!),

<>*GYS* er der også to store!???

>kan også godt spise rigtig meget (og mærkeligt mad - fx
grøntsager *ydrk*)

<> Næ hør nu... nogle grøntsager smager godt... fx agurk i tynde skiver
eller tomat - og melon læsker godt på en varm sommerdag

> [...]
jo
nødt til at spise lidt ekstra for at holde idealvægten. Men det kunne du

<> Vi har osse så'n en skærm... og jeg har skam én gang prøvet springe
over den. Det mislykkedes lidt, fordi jeg fejlbedømte højden (og
tyngdekraften, siger Ann!), så jeg fik den ned over mig

>Skærmen er dog meget god, for så har man i det mindste mulighed for at

ind i soveværelset og slumre på sengen i fred for terroristerne!

<> Vi bruger vores til at holde hundene inde med ... og altså også mig!
Jeg tør ikke hoppe over den li'som Tjalfe, kan ikke klemme mig gennem
tremmerne li'som den der "rød-agtige" og heller ikke mase mig under
li'som Aske

> [...]
spiser
endnu mere, så bliver poterne måske også større???

<> Hmm - ve' ikk' om poterne bliver større... men alt andet vokser jo,
når man får noget ordenligt mamse, så hvorfor ikke... jeg syn's at du
skulle prøve!

>Men så ligger jeg bare hos min far i stedet for, han lægger
mig nemlig bare på ryggen i armen - hyggeligt *spinde spinde*

<> Ingen her hjemme kan lægge mig om på ryggen i armen! Og helt ærligt -
jeg ka' ikk' li' at ligge sådan... der _er_ så besværligt at komme på
ret køl igen!

Miav Ranje

Fra : jysch

Dato : 21-01-03 23:17

"
> Hun siger at jeg er fed og skal slankes... > Helt ærligt... er det en
måde at behandle mig på????

> Mange miaver fra Ranje, som altså er på slankekur *SUK*

Hej Ranje!

Hvor er det synd for dig - har rigtig ondt af dig.
Håber at din mor finder noget foder til dig, som du kan blive mæt af og
som kan hjælpe dig.

Venlig missehilsen Charly

http://www.kandu.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-01-03 23:38

Hej Ranje

Ja, de mennesker, de har mange underlige ideer!
Min mor siger også, at jeg er for tyk og det er jeg slet ikke,
jeg er bare klædeligt buttet!
Men sidst vi var hos noget, der hedder dyrlægen (kender du sådan
én??), så sagde hun minsandten også, at jeg var lettere
overvægtig!!!
Vi fik så noget katteslankefoder med hjem og føj for hunden, hvor
det var noget hakkelse. Jeg nægtede pure at så meget som smage på
det, selvom mor stod med fedtestemme og sagde, at det smagte
goooodt og at det var suuundt og så videre.
Nej tak, jeg skulle ikke nyde noget! Gad vist om det er samme
slags, Ann forsøger at få dig til at spise??
En halvanden måned tror jeg det møgfoder blev blandet med min
favorit-tørkost uden at jeg rørte det. Jeg blev skam helt ferm
til at sortere skidt fra kanel *GG*
Så opgav mor, jeg er heldigvis mere stædig end hun er!!
Det tørkost, jeg får hedder Nutro Lite og der skulle værre færre
kalorier i, men det kan man ikke smage. Jeg taber mig heller ikke
af det, men holder den idealvægt, som jeg nu finder passende!
Måske skulle du tage imod tilbuddet og flytte, selvom der
forefindes terrorister i det nye hjem. De flytter vel snart
hjemmefra og hvis tilgangen til mad er bedre, så......
Jeg vil ikke tilbyde dig et hjem her, for min storesøster af
samme race som terroristerne, er noget af en sur mokke, så du vil
nok ikke få det så sjovt her.
Men jeg håber da, at du kan blive i dit hjem og at dine mennesker
vil indse, at en stor flot fyr som dig, ikke kan klare sig på de
usle smuler, du tildeles.

mange sympatispind fra Nikita

Fra : H.O.T

Dato : 22-01-03 05:18

Skulle hilse fra lille miv og sige, at hun gerne vil dele sin mad med jer
sultne hankatte.....Især al den mad hun får, som hun ikke kan lide........

Miv og Henrik

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 20:04

Hej Nikita.

>Så opgav mor, jeg er heldigvis mere stædig end hun er!!

<> Tak - men jeg har aldrig mødt så stædigt et menneske som Ann! Manden
kan jeg altid narre - men hende? Næ du...

>Det tørkost, jeg får hedder Nutro Lite og der skulle værre færre
kalorier i, men det kan man ikke smage. Jeg taber mig heller ikke
af det, men holder den idealvægt, som jeg nu finder passende!

<> Det' jo osse det jeg har gjort i rigtig mange år! Men dyrlægen, som
ellers er rigtig sød og rar, siger at jeg skal (gen)opdage mine ben...
hva' hun så ellers mener med det???
Og hun har osse sagt, at min dårlige pote måske vil blive lidt bedre,
hvis jeg ikke lagde så megen vægt på den... og Ann hoppede på hendes
bavl
Jeg brokker mig altså ikke over smagen af min nye mad... det er mums!...
men jeg FÅR FOR LIDT af det!!!!!

Ejjj - der bliver hældt i skålen nu.... farvel

Miav Ranje

Fra : Mette Jensen

Dato : 22-01-03 09:41

Ranje wrote:

> [...]

> Helt ærligt... er det en måde at behandle mig på????

> Mange miaver fra Ranje, som altså er på slankekur *SUK*

Nej ved du nu hvad!? Det er altså en ting der breder sig, det der
"slankekur"!

For det første kører mor og far af sted men Muffe og kommer ikke hjem med
hende igen!
Så kører mor ned i byen og kommer hjem med ny mad!!! JUBIE!!!
"Synd Muffe ikke er her, når vi nu får ny mad" tænker jeg så.
Men nej! Mor siger til mig at mens Muffe er til parring skal jeg på
SLANKEKUR!!!
Hvad?? Hvad mener hun? Parring? Hvad er det og hvad har det med mit mad at
gøre?

Nå.... Jeg smager på det nye mad..... Føj! Jeg spytter det hurtigt ud igen.
Der er helt klart tale om
en forgiftning her! Det er i alle tilfælde ikke mad!! Men mor siger det er
mad og jeg ikke får andet....
Så nu har jeg i tre uger kun spist et minimum af mad... Mor har dog fået
lidt ondt af mig,
så hun har købt daggamle kyllinger til mig..... Den første jeg fik var sød,
gul og varm endnu.
Den skulle da ikke spises!!! Så kyllingen prøvede både ynglings-udkigsposten
og hængebroen.
Og den blev vaskede når den blev beskidt! Men nu er jeg altså begyndt at
spise dem.... He he. De smager nemlig ret godt!

Så hvis du kan lide kyllinger må du gerne flytte ind her! Nu er Muffe jo
ikke her mere så jeg SAVNER en legekammerat. Slankekur og ensomhed..... Ikke
nogen nem januar.....

Med sultende hilsner Kashmir

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 22-01-03 18:39

Hej Kashmir

ADRRR!!! Spiser du dem???? Skal man virkelig det? jeg har kun leget med
dem...min mor kom hjem med nogle til os i dag, og jeg knurrede godt nok det
bedste jeg havde lært, når de andre nærmede sig, og legede vildt med den
dersens kyllingeting.
Men kan det virkelig passe, at de skal spises? med fjer og det hele? Får jeg
så fjerbolde istedet for hårbolde? AADDRRR!!!

Hilsen Horus!!

Fra : Hekla

Dato : 22-01-03 19:04

Pia Thomsen <piathomsen@pc.dk> skrev i news:b0mkrv$7dn$1@sunsite.dk
> Hej Kashmir
>
> ADRRR!!! Spiser du dem???? Skal man virkelig det?
>
> Hilsen Horus!!

Hej Horus.

Selvfølgelig skal de spises - og helst hurtigt, så du kan nå at stjæle de
andres også. De smager altså rigtig godt *mums*, og ved du, hvad det bedste
er?? Der er fyld i!! Faktisk er det eneste dårlige ved dem, at mine
skaffedyr ikke serverer dem tit nok . De siger, jeg også skal spise andet
end kyllinger. Hvorfor det måske?? Jeg siger da ikke, de skal spise andet
end pizzaer - hrrmpffff!

Forresten tror jeg nok, jeg har hørt om dig. Du er sådan en Maine Coon, er
du ikke?? Sådan én får jeg også snart.. Han hedder Dillinger og er rød - og
han skal bare ikke tro, han kan komme her og bestemme noget som helst! Det
gør jeg nemlig!!

Venlig hilsen Hekla

Fra : Dillinger

Dato : 22-01-03 19:43

Ha-ha - det er da bare noget du tror! Du kan umuligt være værre end hende
der Misser, som kun kan snakke tysk og som knurrer og dasker efter mig, når
jeg driller hende! Og hende er jeg heldigvis bare ikke bange for!

Bare vent du - så skal jeg komme og stjæle dine kyllinger fra dig; nams!

Venlig hilsen
PE no. 1 - ambition: At blive en rød Atlaskat

Fra : Pia Thomsen

Dato : 22-01-03 20:27

Hej Hekla

Sikke et tilfælde!! Jeg bor med hele to røde af slagsen - og de vil altså
lige pludselig bestemme det hele - før måtte jeg alt, men nej, det er slut
Så du må lære ham hvem der bestemmer - lige fra starten - ellers ejer
han bare det hele...lige pludselig!!

Euforisk hilsen Horus

PS: Jeg har fået noget min mor kalder Baldrian - det smagte godt, men jeg må
ikke få mere....hulk...jeg havde det ellers så dejligt...

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 19:55

Hej Kashmir.
Kyllinger - hva' det???? Kan ikke helt forstå det der med at tage dem op
i en hængebro og så'n....
Jeg har hørt Ann tale om flyvende madpakker - sådan nogle får Aske og
Tjalfe nemlig engang imellem ... er kyllinger så'n no'et???
For så kan jeg ikke li' det! og jeg ka' heller ikk' fange dem
Men jeg tror nu godt at jeg vil flytte alligevel... Ann jager rundt med
mig hele tiden - jeg bliver smidt væk fra min madskål, med besked om at
foretage mig no'et fornuftigt... hva' pokker er mere fornuftigt end at
spise????????
Når jeg sådan bliver kyst med, så siger hun også at jeg har godt af
motionen... hmmm - det kan godt være at motion er godt (ved ikk' helt,
hva' det er!), men det ka' ihvertfald ikke spises!
Her til aften var der ellers lagt op til det helt store gilde.... Manden
fik fiskefileter *uhmmm*... og jeg fik faktisk tigget mig til et
lillebitte stykke - uden panering! *Øv* det ellers det bedste! Normalt
ville jeg have fået mindst halvdelen, godt snasket ind i panering og
smør....
Nej - jeg kan IKKE li' at være på slankekur!!!!

Miav Ranje

Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 22-01-03 20:36

Miau Ranje

Min mor satte mig også på kur. Hun grinede endda af min mave som hang ned
mod gulvet. Hun sagde til mig at der snart skulle en rulleskøjte under -
dumme mor.
Men - det var faktisk ikke så slemt alligevel og nu har jeg det meget bedre.
Jeg er endda begyndt at gå med på tur og bliver ikke længere forpustet. Så
måske er det der slanke-noget ikke så tosset endda. Jeg kunne godt lokkes
fra madskålen med mit legetøj - jeg har sådan en sjov mus der siger "Piv"
når jeg rører den. Den er så god at lege med - specielt når mor sætter sig
på gulvet og leget med. Måske skulle du alligevel give det en chance.

Spinde spinde
Freddy

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-01-03 21:19

Bare tag det roligt Ranje på fredag rejser Ann og Jan til Sverige i en lille
uge, så kan du vel nok snøre hende, der skal passe jer.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 21:31

>så kan du vel nok snøre hende, der skal passe jer

<> Mjaaa - nej det tror jeg ikk'... det er Ann som har fortalt om
mamsen... og vores passer ved ikke meget om missekatte (selv om hun er
sød og go' til at kradse de rigtige steder), så hun vil nok bare gøre,
som Ann har sagt... og hun skal bo herhjemme hele tiden, så der bli'r
ikk' engang no'et med at hælde en hel masse mamse op på en gang
Tro'de ell's lige at jeg kunne komme i pension hos Kashmir... han ser
sød ud og ligner min kammerat Aske... men dér bliver man jo vasket!!!
ADRRR - så hellere slankekur hjemme!

Miav Ranje

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-01-03 11:26

> Tro'de ell's lige at jeg kunne komme i pension hos Kashmir... han ser
> sød ud og ligner min kammerat Aske... men dér bliver man jo vasket!!!
> ADRRR - så hellere slankekur hjemme!

ja tak det med vask kender jeg noget til min mor har lige vasket mig*øv*
hvordan skal man kunne imponere damerne med en klasket pels der er våd
Hun sagde at nu var min fedt hale altså for slem og filtret så ud under
brugseren med mig.
Men nu ligger jeg her på skødet af mor, pakket ind i handklæder for at holde
varmen, hun kan ikke føntørre mig, jeg tror altså den varmeblæser er mega
farlig og jeg dør hvis jeg kommer for tæt på ( jeg kom vist til at bide mor
da hun forsøgt at bruge den) så nu ligger jeg her pakket godt ind og nyder
at mor kun har mig på skødet
Angående mad ja så har vi haft de der misse børn hele sommeren og mor har
også købt en, så jeg får alt det mad jeg gider at spise og så er det
killingemad *GG*

hilsen en lidt fornærmet Freaky

Fra : Denise

Dato : 22-01-03 21:43

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Bare tag det roligt Ranje på fredag rejser Ann og Jan til Sverige i en
lille
> uge,

Hva', er det ulvetid ?
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-01-03 22:51

Japp det er nu. På lørdag eftermiddag nusser vi ulve.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 23:34

>På lørdag eftermiddag nusser vi ulve.

<> Søde. kære, rare Nina.... ikke ét eneste ord om ulve - vel?????????
Jeg er ved at blive drevet til vanvid af Jan!
"Vi ska' nusse vufferhunde... vi ska' nusse vufferhunde... vi ska' nusse
vufferhunde...."
Han er næsten lige så glad, som en hund med to haler... og lige så
spændt, som Sif, når hun skal på eftersøgningsarbejde *sss*
Spurgte idag om han skulle have pakket noget specielt tøj... svaret...
"Nja - noget, der kan tåle ulve"... *suk*

Ses fredag morgen kl ca 8.00 *GAAAAAB*

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 23-01-03 08:14

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Japp det er nu. På lørdag eftermiddag nusser vi ulve.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk

Jamen, så må I da alle have en rigtig god tur
Hilsen Denise, der overhovedet ikke er misundelig

Fra : Mette Jensen

Dato : 22-01-03 20:55

> [...]
> Men kan det virkelig passe, at de skal spises? med fjer og det hele?
> Får jeg så fjerbolde istedet for hårbolde? AADDRRR!!!

Jep jeg spiser dem! Men først når de har prøvet alle de sjove ting udenfor.
Lidt sjovt skal det også være for dem..... He he!
Jeg ved ikke om man får fjerboller af dem, men min mor siger at
jeg skal vaske fjerne ud mellem tærene, inden jeg må komme ind!

Hilsen Kashmir - vis mor kalder fra badeværelset... sige noget om et bad!!!

Fra : Ann K.

Dato : 22-01-03 21:18

Hej Kashmir.

>hvis mor kalder fra badeværelset... sige noget om et bad!!!

<> Hvis man skal i bad hjemme hos dig Kashmir... så bliver jeg altså hos
Ann og Manden!!!
Så hellere slankekur!

miav Ranje.

Fra : Mette Jensen

Dato : 22-01-03 22:25

Ranje wrote:

> Hej Kashmir.
> Kyllinger - hva' det???? Kan ikke helt forstå det der med at tage dem op
>i en hængebro og så'n....

Nu skal du høre! Det er noget min mor har fundet på!
Jeg har en hængebro og alt muligt andet som jeg kan "lege" med....
Så jeg kan få motion!!

>Jeg har hørt Ann tale om flyvende madpakker - sådan nogle får Aske og
>Tjalfe nemlig engang imellem ... er kyllinger så'n no'et???

Jep! Lige præcis! De her flyver bare ikke når jeg får dem....
Men det leger jeg bare de gør! For når man lige giver dem en svingtur
kan det skam godt ligne de flyver!! Så er det bare ærgerligt når de lander
_uden_ for løbegården!!

> [...]
>mig hele tiden - jeg bliver smidt væk fra min madskål, med besked om at
>foretage mig no'et fornuftigt... hva' pokker er mere fornuftigt end at

Nej vel? Det kan jeg heller ikke se!
Fx kalder jeg lige på min mor når jeg ikke kan nå min madskål...
Jeg har nemlig fået lagt mig ned, for langt væk fra skålen....

> <> Hvis man skal i bad hjemme hos dig Kashmir... så bliver jeg altså
> hos Ann og Manden!!!
> Så hellere slankekur!

Ja, det kunne være jeg skulle flytte ud til dig? Så er vi to til at lægge
pres på Ann!!!

--
Venlig hilsen Kashmir

begin 666 frown.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$``````+V]O8RM_[V]O2'Y! $```,`+ `````/``\```(O
MG V9QY,"X6) QBK P?A*E$5BI76/9*:7*K:K"Y^H,CK6^-GPM>U9(T,U-@H-
$HP``.P``
`
end

Fra : Pia Thomsen

Dato : 23-01-03 12:08

Å Åhhh, min mor har også ævlet om bad...jeg forstår ikke hvorfor - jeg syns
jeg er FLOT!!! Og jeg er stolt - jeg har gumlet et ben af den der kylling -
du har ret - det er ikke så slemt, men nu er jeg træt...det kan være, at vi
skal snakke videre - min mor siger at vi måske ses i noget hun kalder
Vejle...der tror jeg aldrig jeg har været...??!!

zz Horus