Mp3 Afspiller
Fra : ChristianTC

Dato : 21-01-03 19:23

Hej NG

Istedet for en minidisc har jeg tænkt på at købe en mp3 afspiller. Den skal
ligge i prisklassen omkring 1000-1500 kr, men jeg ville lige høre om i kan
anbefale et bestemt mærke, og om der er fremtid i sådan en? Jeg kan også
vælge at købe en cd afspiller men jeg synes det er rigtig smart med mp3.

MVH
ChristianTC

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-01-03 09:27

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> om i kan anbefale et bestemt mærke, og om der er fremtid i sådan en?
> Jeg kan også vælge at købe en cd afspiller men jeg synes det er rigtig

En af mine venner købte Pontis SP-600, for de fleste er dette nok bare en
dyr mp3 afspiller.

Men for pengene for du en afspiller der kan opdateres via software til
nyere musik formater.

mulighed for brug af 2 typer memory kort MMC eller CF, og maskinen er
allerede forberedt på at kunne håndtere kort op til 4GB.

Desuden fulgte der nogle ok høredupper med istedet for en 10,- taiwan
tilbud.

Og til nørdede, så er den Linux Ready.

--
Bjarke Andersen

Fra : ChristianTC

Dato : 22-01-03 18:18

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> [...]
> allerede forberedt på at kunne håndtere kort op til 4GB.
>
> Desuden fulgte der nogle ok høredupper med istedet for en 10,- taiwan

Hej Bjarke

Den ser også rigtig fed ud, men hvad for en er det din ven har? Der er
nemlig 5 der hedder SP-600 inde på edbpriser.dk . Det er lidt sjovt for den
med 128 MB koster 100 kr. mindre end den med 64 MB, så der må være en
forskel.

MVH
Christian

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-01-03 10:25

> [...]
> nemlig 5 der hedder SP-600 inde på edbpriser.dk . Det er lidt sjovt
> for den med 128 MB koster 100 kr. mindre end den med 64 MB, så der må

Han købte dengang 128MB modellen, og de 5 der er derinde er der jo ingen
forskel på udover størrelsen på det medfølgende lager.

--
Bjarke Andersen