windows er laaang tid om at lukke ned...
Fra : ATN

Dato : 21-01-03 19:20

Hej

Jeg kan ikke lige finde ud af om det her er den rigtige gruppe at spørge i,
men jeg håber I kan hjælpe.

Når jeg lukker windows ned, går det meeeget langsomt. Jeg synes specielt at
det er ved meddelsesen "windows is saving settings" at det går langsomt. Er
der nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at få min pc op i fart igen?
Den er næsten nyformateret og jeg kører win2002.

Mvh.
Anders

Fra : Madsen

Dato : 21-01-03 19:27

ATN skrev:

> Jeg kan ikke lige finde ud af om det her er den rigtige gruppe at
> spørge i, men jeg håber I kan hjælpe.

<news:dk.edb.system.ms-windows> ville nok være et bedre valg. Denne
gruppe handler om hardware.

> [...]
> det går langsomt. Er der nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre
> for at få min pc op i fart igen? Den er næsten nyformateret og jeg

Der er ikke noget der hedder Win2002, men det er muligvis Win2000 du
sidder med. Hvis det er tilfældet, så prøv at klikke på følgende link:
<news:Xns930614E305532.thomas@madsen.tdcadsl.dk>. Indlægget stammer
fra Windows-gruppen.

PS. Hvis du er i tvivl om hvilken gruppe du skal vælge, så er der hjælp
at hente her: <http://usenet.dk/grupper.pl>. Du kan også altid spørge i
gruppen <news:dk.velkommen>.

Madsen.