Bridema
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-03-01 18:13

Nogen der ved om distributøren Bridema A/S stadig er i business ?
Et kig på www.bridema.dk -> www.bridema.com -> down.bridema.com:

WWW.BRIDEMA.COM er lukket frem til 12/3-01 kl. ca. 12:00

WWW.BRIDEMA.COM is closed until 2001-03-12 about 12:00 o'clock.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : L.K

Dato : 10-03-01 19:49

Det være at de er ved at opdatere deres system.

Lars

Bjarne Duelund skriver:

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-03-01 19:51

Hej Lars

"L.K" <aliveinc@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:3AAA7739.AB03EACD@yahoo.com...
> Det være at de er ved at opdatere deres system.

Sikkert.
Jeg tænkte ikke lige over at det er i overmorgen de forventes at være oppe.
Jeg blev bare forbløffet da jeg så siden.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-03-01 20:11

Deres side er nede hver weekend for opdatering af vores forhandler priser.

MVH: Lasse Stig Thomsen
TT-trading

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-03-01 23:10

"Lasse Stig Thomsen" <mrslayer@retel(spam).dk> skrev i en meddelelse news:B%uq6.9030$uQ5.359792@news010.worldonline.dk...
> Deres side er nede hver weekend for opdatering af vores forhandler priser.

Ok, det vidste jeg ikke.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Steen

Dato : 10-03-01 22:12

On Sat, 10 Mar 2001 19:50:49 +0100, "Bjarne Duelund"
<_X_duelund@danbbs.dk> wrote:

> [...]
>Jeg tænkte ikke lige over at det er i overmorgen de forventes at være oppe.
>Jeg blev bare forbløffet da jeg så siden.

hvis du er forhandler hos Bridema har du også fået en mail omkring
dette
/steen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 10-03-01 23:10

"Steen" <steen-b@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3aaa954c.140250329@sunsite.auc.dk...

> hvis du er forhandler hos Bridema har du også fået en mail omkring
> dette

Det er jeg ikke.

--
Mvh Bjarne Duelund