Hjælp til en nybegynder
Fra : Christian Simonsen

Dato : 21-01-03 16:56

Hej gruppe

Jeg har fulgt vejledningen, men kører alligevel fast.

Jeg er ved at lave en hjemmeside på www.users.cybercity.dk/~dko9370. Jeg
kunne godt bruge et login-system da det egentligt er en lukket klub. Jeg har
indsat et links fra hovedsiden til login.asp. Siden login.asp åbnes i et nyt
frames, men kodes vises - ikke login billedet. Når jeg ser på login.asp i
frontpage ser jeg login billedet korrekt.

Er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe en nybegynder.

På forhånd tak.

Christian Simonsen
Christian@simonsen.tdcadsl.dk

Fra : Jimmy

Dato : 21-01-03 17:07

"Christian Simonsen" <christian@simonsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Jeg har fulgt vejledningen, men kører alligevel fast.
>
> Jeg er ved at lave en hjemmeside på www.users.cybercity.dk/~dko9370.

Er du sikker på der er www foran?

> Siden login.asp åbnes i et nyt
> frames, men kodes vises - ikke login billedet.

Er det ikke fordi din server ikke understøtter asp men kun HTML?
Eller fordi du anvender FrontPage Extensions?

> Når jeg ser på login.asp i
> frontpage ser jeg login billedet korrekt.

Jeg kender intet til FP men kunne forestille mig det skyldes at den viser FP
Extensions korrekt lokalt.

Mvh
Jimmy

Fra : Lasse Tastesen

Dato : 21-01-03 20:19

Cybercity understøtter vel ikke asp på disse sites.... tror ikke der er
mange ISP'er der gør det på deres brugeres private sider.