MS Windows
briani 27239
Outlook Express - Password problem.
Fra : Jean Balmisse

Dato : 21-01-03 15:37

Hej NG,

Jeg har et lille problem med mit OE ver. 6, som består i at jeg ikke på
nogen måde kan gemme passwordene til mine email kontos. Dvs. jeg skal skrive
dem igen hver gang jeg starter OE (rimeligt belastende i længden). Jeg
mistænker lidt min installation af MS-Outlook for problemet, men dette
program er fjernet igen, og man kan stadig ikke gemme passwordenen ?

Håber nogle kan hjælpe mig med dette lidt underlige problem.

Jean Balmisse

Fra : Madsen

Dato : 21-01-03 16:18

Jean Balmisse skrev:

> [...]
> ikke på nogen måde kan gemme passwordene til mine email kontos.
> Dvs. jeg skal skrive dem igen hver gang jeg starter OE (rimeligt

Det er lidt svært at svare på når du ikke nævner hvilket styresystem
der er tale om, men mon ikke følgende link kan lede dig på sporet:
<http://search.support.microsoft.com/search/default.aspx?Catalog=LCID%3D1033%26CDID%3DEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3DON&withinResults=&QuerySource=gsfxAdvancedSearch_Query&Product=oex&Queryc=password&Query=password&KeywordType=ALL&maxResults=25&Titles=false&numDays=>

Madsen.

Fra : Jean Balmisse

Dato : 21-01-03 16:32

> Det er lidt svært at svare på når du ikke nævner hvilket styresystem
> der er tale om, men mon ikke følgende link kan lede dig på sporet:

Jeg bruger W2k.

/Jean

Fra : Jean Balmisse

Dato : 21-01-03 17:13

Med linket i baghånden fandt jeg ud af at jeg bare skulle gå ind og redigere
i regdb.

Mange tak for hjælpen.

/Jean