Bæbar da skal gå i stykke via virus eller ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 21-01-03 15:06

Ja i hørte rigtigt.
jeg har en bærbar som jeg bruger i skolen.
og hvis den går i stykker for jeg 5.000 til en ny som jeg seld skal købe og
som er min egen.
Hvordan får jeg den til ikke at virke meger.
UDEN at bruge VOLD eller nolget andet synlidt noget.
håber at i kan hjælpe mig.

Hilsen thomas

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-01-03 15:08

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> købe og som er min egen.
> Hvordan får jeg den til ikke at virke meger.
> UDEN at bruge VOLD eller nolget andet synlidt noget.

Slå op i telefonbogen kig under politi, ringer og siger "hej nu vil jeg
begå bedrageri"

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Pedersen

Dato : 21-01-03 15:15

Hvis du slår stavekontrollen til, må den helt sikker gå ned.

Fra : Christian Mygind

Dato : 21-01-03 15:22

Lars Pedersen wrote:
> Hvis du slår stavekontrollen til, må den helt sikker gå ned.

LOL!

Mage til tåbelige lille snothvalp...

Et hurtigt whois på twp.dk siger Nykøbing Falster, og en skolesøgning på
dgs.dk giver over 10 skoler i den by. Mon ikke det så er

Skoler: Specialskoler for børn (1 resultat)
O & K Læse & Staveskole
Banegårdspladsen 9
4800 Nykøbing F

der skal have en venlig mail til skoleinspektøren?

/Chr

Fra : jakob

Dato : 21-01-03 15:28

In article <3e2d53af$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, twp@twp.dk
says...
> [...]
> som er min egen.
> Hvordan får jeg den til ikke at virke meger.
> UDEN at bruge VOLD eller nolget andet synlidt noget.

Idiot, du gør mig deprimeret

Jakob

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 21-01-03 17:56

løft tastaturet af... (eller hvordan man nu åbner den), find en
strømforsyning og skru helt op for spændingen (12 v burde være nok). Tilslut
så krokedilletænkerne på to forskellige ben af en transistor (prøv dig frem)
eller anden følsom komponent.... gør det mange gange, og se så om du ikke
skulle være heldig at noget er brændt af....

Fra : Klaus

Dato : 21-01-03 18:09

"Ole Gammelgård" <bizty@tanke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller anden følsom komponent.... gør det mange gange, og se så om du ikke
> skulle være heldig at noget er brændt af....

Hvad er det for en moral!
Fy for fa.....
Klaus

Fra : jakob

Dato : 21-01-03 18:16

In article <3e2d7bbb$0$169$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
bizty@tanke.dk says...
> [...]
> eller anden følsom komponent.... gør det mange gange, og se så om du ikke
> skulle være heldig at noget er brændt af....

Flot

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 21-01-03 21:29

Min ideologi er at viden skal være tilgængelig for alle, men moral, etik og
ansvar må folk selv finde ud af.

Fra : Christian Mygind

Dato : 21-01-03 22:00

Ole Gammelgård wrote:
> Min ideologi er at viden skal være tilgængelig for alle, men moral,
> etik og ansvar må folk selv finde ud af.

Dejlig anarkistisk ideologi, men du har alligevel netop overtrådt dansk
straffelov, der i § 23 siger:

"§ 23. Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle,
der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen. Straffen
kan nedsættes for den, der kun har villet yde en mindre væsentlig bistand
eller styrke et allerede fattet forsæt, samt når forbrydelsen ikke er
fuldbyrdet eller en tilsigtet medvirken er mislykkedes.
...."

Knægten beskrev direkte, at han ville begå bedrageri, og vidende dette
rådgav du ham, idet du beskrev hvordan han kunne gennemføre bedrageriet. Det
hedder "medvirken", og betyder at du kan straffes lige så hårdt som Thomas
selv.

Smart!

/Chr

Fra : Ole Gammelgård

Dato : 22-01-03 17:38

Ja, det kan du have ret i, og det var måske frokert af mig.
Men på den anden side havde han jo om alle omstændigheder fundet ud af at
ødelække maskinen, for det kan et hvert fjols vel, og netop derfor tror jeg
nu heller ikke han kunne finde på at gøre det, når han skriver et sådan
indlæg. Han vil nok nærmere bare sende budskabet "jeg er sku ligeglad med
systemet", og på den måde prøve at skabe debat og respekt. Ved at skrive
hvordan han kunne gøre sendte jeg nok budskabet "jeg er sku ligeglad med
hvad du vil". Længere tror jeg såmænd ikke den er...

Fra : jakob

Dato : 22-01-03 09:56

In article <3e2dada0$0$195$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
bizty@tanke.dk says...
> Min ideologi er at viden skal være tilgængelig for alle, men moral, etik og
> ansvar må folk selv finde ud af.

Det var da en forfriskende slap og vattet holdning.

Jakob

Fra : jan froerup

Dato : 25-01-03 17:24

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message news:<3e2d53af$0$219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> som er min egen.
> Hvordan får jeg den til ikke at virke meger.
> UDEN at bruge VOLD eller nolget andet synlidt noget.

Må din bagdel klø, og dine arme være for korte ....... fjols !

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-01-03 18:00

"jan froerup" <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message

> Må din bagdel klø, og dine arme være for korte ....... fjols !

LOL!

Håber det bliver opdaget hvis du gør det!

Hygge

Fra : Jesper Laursen

Dato : 26-01-03 02:15

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message

> "jan froerup" <jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> og

> LOL!
>
> Håber det bliver opdaget hvis du gør det!
>
> Hygge

Heheheeh....den næste bærbare, han skal have, skal da vist indeholde en
ekstra god ordbog.. :)

Fra : tlh

Dato : 26-01-03 20:39

> Heheheeh....den næste bærbare, han skal have, skal da vist indeholde en
> ekstra god ordbog.. :)

Enig, det kunne han da godt bruge :)