HP cd-writer 9150i...
Fra : Erik

Dato : 21-01-03 14:14

Jeg har købt en HP cd-writer 9150i.

På hjemmesiden
http://www.hp-hjemme.dk/prod_detail.php3?prodnum=C4459C
er det nævnt, at cd-brænderen har en kapacitet på op til 650 MB/74
min., og jeg har derfor disse spørgsmål:

1. Kan cd-brænderen anvendes til læsning fra et cd-r medie med en
kapacitet på 700 MB/80 min., hvis mængden af data/musik på mediet ikke
overstiger 650 MB/74 min.?

2. Kan cd-brænderen anvendes til læsning fra et cd-r medie med en
kapacitet på 700 MB/80 min., hvis mængden af data/musik på mediet
overstiger 650 MB/74 min.?

3. Kan cd-brænderen anvendes til lagring på et cd-r medie med en
kapacitet på 700 MB/80 min., hvis mængden af data/musik, der skal
lagres på mediet, ikke overstiger 650 MB/74 min.?

4. Kan cd-brænderen anvendes til lagring på et cd-r medie med en
kapacitet på 700 MB/80 min., hvis mængden af data/musik, der skal
lagres på mediet, overstiger 650 MB/74 min.?

På forhånd tak.

Hilsen Erik

Fra : sam

Dato : 21-01-03 15:44

Erik wrote:
> [...]
> kapacitet på 700 MB/80 min., hvis mængden af data/musik, der skal
> lagres på mediet, overstiger 650 MB/74 min.?

ja,ja,ja og ja

//sam