Printerkoeb
Fra : Martin K.

Dato : 21-01-03 13:05

Råd ønskes:

Hvad er et fornuftigt printerkøb til mindre end 1000,-?
Behovet er lille (primært tekst og simpel grafik, ikke vilde foto-prints),
men det skal dog ikke være en printer hvor blækpatronen løber tør bare man
kigger på den.

Nogen forslag? På forhånd tak!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-01-03 13:41

"Martin K." <m.kr@rocketmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det skal dog ikke være en printer hvor blækpatronen løber tør bare man

Prøv at kigge nærmere på Canons billigere modeller!
De er udstyret med separate blækpatroner for hver farve.

Canon er generelt kendt for lave udskriftspriser!

Jeg er stadig glad for min Canon BCJ3000, som jeg gav 895.- for for 2 år
siden!
Patronerne er iøvrigt lette at genfylde!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-01-03 17:19

In article <_HaX9.41684$Hl6.4965736@news010.worldonline.dk>, Martin K. wrote:
> [...]
> men det skal dog ikke være en printer hvor blækpatronen løber tør bare man

Alt under 1000 kr kommer med halve blækpatroner. Så
se på hvad det er billigt at købe ny blæk til. Jeg kan
anbefale Canon som en anden også gjorde. De seperate
blækpatroner gør en stor forskel i pris.

Fra : Martin K.

Dato : 21-01-03 17:39

Mange tak for jeres råd! Har nu bestilt en Canon BJ S300.

meddelelse news:slrnb2qsna.b8h.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Poul

Dato : 22-01-03 05:50

> [...]
> men det skal dog ikke være en printer hvor blækpatronen løber tør bare man

HP DeskJet 3325 til ca. 500 kr. Eller en HP DeskJet 3820 til ca.750 kr.
Tør jeg da godt og anbefale. Hvor du får dem billigst kan du tjekke på:
http://www.edbpriser.dk/

Hvis du tænker meget i blæk økonomi bør du nok holde dig fra mærker
som f.eks. Olivetti, Lexmark, samt visse modeller fra Canon.

Mvh.
Poul