Kortlæser problem.
Fra : Per lillie Pedersen

Dato : 20-01-03 23:54

Hej !
Jeg har en Multi-Card reader CRW-600 den virker fint på win 98 SE men på
Win. ME kan jeg ikke få den til at virke jeg kan godt se Readeren og filerne
kan jeg også se men når jeg skal til at flytte dem går den i stå. Og Win
skal genstartes.

Har prøvet at installere driver så kan jeg ikke se readeren kan kun køre på
den driver der er med ME.

Hvad kan jeg gøre ?

Mvh. Per

Fra : Klander

Dato : 21-01-03 10:55

"Per lillie Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> skal genstartes.
>
> Har prøvet at installere driver så kan jeg ikke se readeren kan kun køre

Du kan købe en reader der kan køre på Win ME
eller endnu bedre installere Win 98 igen da det er et bedre styresytem
Mvh
Kurt

Fra : Per lillie Pedersen

Dato : 21-01-03 19:14

> Du kan købe en reader der kan køre på Win ME
> eller endnu bedre installere Win 98 igen da det er et bedre styresytem
> Mvh
> Kurt

Hej Kurt

Min Reader skulle være Win 98/ME/2000/XP kompatibel.
Er ME noget skrammel at køre med ?
Har geninstallere ME så nu kan Readeren igen.
Men jeg kan stadigvæk ikke overføre direkte fra kamera men det behøver jeg
jo heller ikke når kortlæseren virker.

Mvh. Per

Fra : Leony

Dato : 22-01-03 10:37

"Per lillie Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2d8e8b$1$71633$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Er ME noget skrammel at køre med ?

Der er mange, som mener, det er en sørgelig undskyldning for et
styresystem.

> Men jeg kan stadigvæk ikke overføre direkte fra kamera men det
> behøver jeg jo heller ikke når kortlæseren virker.

Har du installeret de korrekte drivere/software?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/