Hvilke højttalere skal jeg vælge ?
Fra : Peter Vestfal

Dato : 20-01-03 19:42

Jeg har brug for nogle højttalere + subwoofer til min PC. De skal både kunne
spille højt og have en god lyd. Det er ikke vigtigt hvor mange højttalere
der er med.

Hvad kan anbefales ?

Fra : Masterpuf

Dato : 20-01-03 21:13

Hej

Jeg har selv Creative 4.1 med sub i træ, og jeg synes at den spiller godt

MVH

Masterfut

Fra : Thomas Krath

Dato : 20-01-03 23:37

> Jeg har selv Creative 4.1 med sub i træ, og jeg synes at den spiller
> godt

Me2... købte ved samme lejlighed Creative 4,1 lydkortet til 150,- hos
SHG.dk... billig og meget fin løsning.

Højtalerne spiller meget godt i forhold til prisen på kun 400,- !

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Olesen

Dato : 20-01-03 21:33

> [...]
kunne
> spille højt og have en god lyd. Det er ikke vigtigt hvor mange højttalere

Jeg anbefaler et aflagt stereoanlæg, som oftest
vil sparke enhver PC-højttaler ned fra skrivebordet...

MVH

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 20-01-03 21:58

Jeg ved ikke hvor godt de spiller men de er pæne.

/rune

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 20-01-03 22:01

"Rune Gøgsig" <rune@kaoscrew.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke hvor godt de spiller men de er pæne.

Sikker?

\MK

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 21-01-03 13:19

Sikke en mandag.

Der skulle have været et link men, men det kommer her.
http://www.harman-multimedia.com
Så prøver jeg igen.

/rune

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-01-03 22:50

Peter Vestfal wrote:
> Jeg har brug for nogle højttalere + subwoofer til min PC. De skal
> både kunne spille højt og have en god lyd. Det er ikke vigtigt hvor
> mange højttalere der er med.
>
> Hvad kan anbefales ?

Jeg har selc Creative Soundworks 2200 - 5 sattelitter og en SW. De spiller
meget godt men dog ikke så godt som de Altec Lansing 620, jeg netop har købt
til min arbejdsplads. Der er lidt bedre sattelitter med Altec Lansing-sættet
(640 er 4 sat. og en SW, mens 620 er stereo + sw).

Fra : Fax_Modem

Dato : 22-01-03 19:24

Hejsa

Jeg har selv et sæt Altec Lansing ATP3 og dem giver jeg gladeligt "thumbs
up" :)

/Jesper