bukkeplader
Fra : Henrik Blendstrup

Dato : 20-01-03 18:11

Savner du bukkeplader?

se på min hjemmeside www.blendstrup.dk under linket min Jagtside og videre
under bukkeplader er der et lille udvalg af forskellige plader, håber der er
noget I kan bruge, kommenter gerne på siden. tak

mvh Henrik

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-01-03 19:42

Hej

Flotte plader !!! især den første i naturtræ.

Du burde nu komprimere dine billeder en lille smule, da de fylder 2.41 mb
det tog mig ca. 1 minut at åbne de 4 billeder så jeg kunne se dem trods det
min internet forbindelse er en 512/512.
Jeg skal gerne lave dem mere anvendelige til en webside for dig men så kan
du jo maile mig.

Mvh
Martin

Fra : Susanne Claussen

Dato : 20-01-03 22:17

Næh, jeg savner bukke.

Plader har jeg nok af.

M@X

Fra : Torben F@rum

Dato : 21-01-03 07:51

--
Suk, og jeg mangler tid og plader..........
Men det betyder IKKE at bukkejagten skal lejes ud

Med venlig hilsen

Torben Farum