Vask af kat i århus
Fra : Pierre Roland

Dato : 20-01-03 13:45

Jeg har 2 dejlige persere på omk 5 år (jeg har kun haft dem i 1 år).
Jeg har vasket den ene og det gik fint nok, men den anden tør jeg altså ikke
gå i krig med, da hun er meget bange (hun tror at hun skal dø hver gang hun
bliver børstet) så jeg tør altså ikke vaske hende selv da jeg ikke er så
hurtig til af få hende tørret.

Så nu kommer mit spørgsmål. Er der nogle her i Århus som vasker og føntørre
katte. De behøve ikke at komme til atligne en million bare de bliver rene.

Mange TAK

Pierre Roland

Fra : LR

Dato : 20-01-03 15:05

> Så nu kommer mit spørgsmål. Er der nogle her i Århus som vasker og
føntørre
> katte. De behøve ikke at komme til atligne en million bare de bliver rene.

Kr. 25,- hos Metax incl. undervognsspul og føntørring ;-D

Lasse

Fra : Freedom

Dato : 20-01-03 15:35

Hej Pierre, de fleste hundetrimmer vil gerne tage en kat, prøv hos dem, der
er 3 i Århus, mindst, prøv at kikke i telefonbogen eller slå det op på
nettet;)))

Og...ja, velkommen;)

Iben