Leupold riffelkikkert??
Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-01-03 19:30

Hej

Er der nogle erfaringer her mht til leupold sigtekikkerter ?? Hvordan er de
i forhold til de tyske kikkerter??

/Martin

Fra : Gert Sørensen

Dato : 20-01-03 07:09

Bedre !

Fra : M@X

Dato : 20-01-03 16:57

og tyndere

Jeg har 5 Leupold kikkerter og jeg er absolut tilfreds med kvaliteten.
De er skud og klikfaste og har "No bullshit" garanti og prisen er lavere end
gode tyske. Specielt hvis man kan få nogen til at medbringe dem fra USA
eller købe on-line.

M@X

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 20-01-03 21:28

Hej Max
Kan du huske hvor stor besparelsen er, hvis man kan få "nogen" til at tage
den med hjem??
Bjarne Aa

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-01-03 22:09

jeg har kigget lidt på cabelas og det er ca 50% iflg. listepriser herhjemme
Det er jo osse en slags penge !!!!!!!!

/Martin

Fra : Susanne Claussen

Dato : 20-01-03 22:14

| Hej Max
| Kan du huske hvor stor besparelsen er, hvis man kan få "nogen" til at tage
| den med hjem??
| Bjarne Aa

Ja, du kan se priserne hos www.cabelas.com eller hos
www.sportsmanscorner.com
Den sidste er et lille enmandsfirma med absolut konkurancedygtige priser,
men den gode
Bart Westerman er lidt sløv en gang imellem, så du må have lidt tålmodighed.
Han har aldrig snydt mig eller nogen jeg kender endnu, så han er lige så
pålidelig som en jyde.

Han driver osse en pawnshop ved siden af og alene det siger jo at han er til
at stole på.

mvh M@X (member of Leupold society)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 20-01-03 22:42

Hvilken leupold kan anbefales,,, LPSérn er vel klart den bedste ???

/Martin

Fra : Mogens

Dato : 21-01-03 17:30

Tre af mine Leupoldkikkerter er købt i USA, de to er hjembragt af kollerger
der var derovre 1 stk 3-9X40 Vari II til 2430 kr og et stk 1-4X20 også
Vari II til 1950 kr. Så har jeg købt en hos den gode Bart Westerman fra
SportsmansCorner. Det var en 1,5-5X20 Vari III med lys, den kostede 6500 kr
incl. Leupolds Quick release montage til min AZ 1900, porto,told og moms.
Den samme kikkert skulle Hunters House have 8500 kr. for vel og mærke uden
QR montagen og så skulle de først tage den hjem. De første kikkerter ligger
halvandet år tilbage, og den sidste var fra i sommers, dollarkursen er
faldet siden så man kan sikkert gøre en bedre handel nu

MVH
Mogens

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 22-01-03 22:08

Kom lige i tanker om, har jo bekendte der for tiden er i USA, de prøver at
tage en med hjem til. Kan næsten ikke vente!!
Bjarne Aa