monorchid????
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 20-01-03 08:23

Hejsa

er der nogen her der vil/kan forklare mig hvad monorchid er????? jeg ved
hvad kryptorchid er men har aldrig hørt om det andet før jeg læste det på
Fifé's standards købskontrakt.
MVH
--
Sanne Schmidt
http://www.silver-heart.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-01-03 09:35

On 20/01/2003 08:23, in article
3e2ba3e8$0$83822$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Sanne Schmidt"
<sannefjern@spamsilver-heart.dk> wrote:

> [...]
> hvad kryptorchid er men har aldrig hørt om det andet før jeg læste det på

Jeg tror nok, at monorchid er, når det kun er den ene testikel, der er
nede... Men jeg vil helst ikke hænges op på det... Jeg ved, at mono betyder
en... Ifølge www.netdyredoktor.dk findes begrebet monorchid slet ikke - de
bruger chrytochid om begge tilstande...
http://makeashorterlink.com/?L22152723

Jeg vil gerne høre mere om FIFés standard købskontrakt? Jeg ved at FD lige
har lavet en, men har FIFé også lavet en? Hvor kan jeg se den?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 20-01-03 10:41

hejsa Jeg fik dette svar et andet sted*S*

Klip
Iflg. Politikens Kattebog:
Hvis en testikel ikke kommer på plads, er katten
monorkid, hvis begge mangler er den kryptorkid.
Klip

så blev jeg det klogere

Hilsen Sanne