bedste på dansk
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-01-03 23:52

Hvad er den bedste browser, med dansk stavekontrol?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-01-03 00:00

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Ole Kvint wrote:

> Hvad er den bedste browser, med dansk stavekontrol?

En browser med stavekontrol? Vil du maile webmasteren og fortælle at
han har lavet en stavefejl, eller...?

--
Lars Stokholm

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 20-01-03 01:31

Lars Stokholm wrote:

> En browser med stavekontrol? Vil du maile webmasteren og fortælle at
> han har lavet en stavefejl, eller...?

Ja, jeg har det med at lave utilsiktede stavefejl.
men jeg er træt af Netcape composer 4.76 og vil gerne have noget nyere

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-01-03 03:32

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Ole Kvint wrote:

> jeg er træt af Netcape composer [...]

Så er det vel ikke en browser, men en HTML-editor du skal bruge. Mon
ikke nogle af Adobes eller Macromedias produkter kan klare opgaven?

--
Lars Stokholm

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 20-01-03 09:08

Lars Stokholm wrote:

> Så er det vel ikke en browser, men en HTML-editor du skal bruge. Mon
> ikke nogle af Adobes eller Macromedias produkter kan klare opgaven?

Nej, for det er både HTML og E-mail som skal krontroleres.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-01-03 09:41

Peter Ole Kvint skrev:

> Ja, jeg har det med at lave utilsiktede stavefejl.
> men jeg er træt af Netcape composer 4.76 og vil gerne have
> noget nyere

Prøv Mozilla - www.mozilla.org. Der er dansk sprogpakke til og med
version 1.2.1 (sidst frigivne færdige version).
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)