MIST Silent Twin problem
Fra : Jesper

Dato : 19-01-03 19:03

på mit a7v133 har jeg prøvet at sætte MIST Silent Twin
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=552&page=1
problemet er at min bios ikke kan se at de kører rundt
så maskinen vil ikke starte op
hvis jeg sætte den til et a7v333 eller a7v8x
de kan godt se omdr.
har kørt med bios 1006 og 1009 og 1010beta
håber at der er nogen der kan hjælpe mig

MVH Jesper

Fra : Hisp

Dato : 19-01-03 20:43

Havde samme problem med mit MSI KT 3 Ultra bundkort, problemet er at
blæserne kører så langsomt af bundkortet ikke kan "se" dem.

Jeg løste det ved at disable kølerovervågningen i bios.

Min temp er ca. 40 gr. idle og 50 gr. full load.

vh/Hisp

Fra : Martin K

Dato : 19-01-03 20:56

Hisp wrote:
> Havde samme problem med mit MSI KT 3 Ultra bundkort, problemet er at
> blæserne kører så langsomt af bundkortet ikke kan "se" dem.
>
> Jeg løste det ved at disable kølerovervågningen i bios.

Jep det kan man sagtens gøre. Det kræver dog at man sætter den gamle køler
til for at komme ind i bios og stille det...

--
Martin K