Merge/convert strokes til fills??
Fra : aFXNIN

Dato : 19-01-03 18:09

Hello ;)

Erhhm.. ja.. jeg har tit tænkt på om man kunne konvertere linier/strokes til
fills i flash.. men har ik haft succes med det.. Kan det lade sig gøre? evt
med programmer som freehand eller illustrator? Eller kan jeg lige så godt
opgive ?

vh aFXNIN

Fra : Karsten Johansen

Dato : 22-01-03 19:11

Ja, det kan du godt

Når du har lavet en linie, skal du bare gå op i "Modify" -> "Shape" og
tada.... "Convert line to fill"

VH
Karsten