Nyt mobo til DDR - hvad skal jeg købe...
Fra : Nicolai Lønne

Dato : 19-01-03 15:57

Jeg skal ud og investerer i et nyt bundkort til DDR-ram
Jeg skal også have en processor til og nogle DDr-ram.

Jeg forestiller mig at det skal være en P4 til ca. 2000 kr. Et
bundkort til ca. 1500,- og 256 eller 512 ram alt efter pris.

Any ideas outthere...

Jeg kan godt selv finde ud af at gå ind på edbpriser og kigge, så det
jeg har brug for er vejledning om hvilke der er gode. Sidst jeg købte
bundkort var det ikke just jordens bedste and i'll hate to make the
same mistake again. Jeg er mest hooked på et Asus bundkort da de går
for at være gode, men andre KENDTE mærker er også velkomne.

Smid gerne et link på til jeres forslag.

Fra : Leony

Dato : 20-01-03 10:07

"Nicolai Lønne (slet AX5IM)" <loenne@AX5IMprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:10429882780.956369273986205@dtext.news.tele.dk

> [...]
> same mistake again. Jeg er mest hooked på et Asus bundkort da de går
> for at være gode, men andre KENDTE mærker er også velkomne.

Asus, Abit, Gigabyte eller Soyo så kan det ikke gå helt galt.
Hvis du går efter et Intel chipset, så skulle stabiliteten være sikret.

Hvis du læser gamle indlæg i gruppen, så er der masser af svar på dit
soørgsmål, da det bliver stillet et par gange om ugen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dennis

Dato : 20-01-03 11:45

Jeg har lige købt ASUS A7N8X hold k... hvor er det et fedt mobo, kører
perfekt. Køb det,,,,

Fra : Peter Christiansen

Dato : 20-01-03 12:10

"Dennis" <superfrog@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt ASUS A7N8X hold k... hvor er det et fedt mobo, kører
> perfekt. Køb det,,,,

Det tror jeg Nicolai får problemer med at få en P4 presset i.

Peter

Fra : Bachelor®

Dato : 20-01-03 18:35

"Dennis" <superfrog@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3e2bd1a2$0$71682$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har lige købt ASUS A7N8X hold k... hvor er det et fedt mobo, kører
> perfekt. Køb det,,,,

Er du ikke vandt til at et moderboard dur ?