Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lånspørgsmål ????
Fra : Søren Brix

Dato : 19-01-03 12:47

Hej Ng

Jeg vil bare lige vide om i ved, sådan cirka

hvad en lagermedarbejder får i løn ?

hvad en sælger i et byggemarked får i løn ?

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 19-01-03 13:39

"Søren Brix" <jha74@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej Ng
>
> Jeg vil bare lige vide om i ved, sådan cirka
>
> hvad en lagermedarbejder får i løn ?
>
> hvad en sælger i et byggemarked får i løn ?

Begge er vel i gruppen 16-20K kr.

\MK

Fra : Bo

Dato : 19-01-03 15:41

"Morten Klostergaard" <Mortenklostergaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Søren Brix" <jha74@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Begge er vel i gruppen 16-20K kr.

Hvad har det med: lånspørgsmål ???? at gøre

Fra : Dan

Dato : 19-01-03 18:41

> Hvad har det med: lånspørgsmål ???? at gøre

Mon ikke der skulle have stået "Lønspørgsmål".
Han har vel blot ramt den forkerte tast og lavet et tyrkfjel!

mvh.,
Dan