Nye filtsåler på vadesko
Fra : Richard E.

Dato : 19-01-03 14:04

Har et par Patagonia vadesko hvor filtsålene er utslitt.
Jeg har kjøpt nye såler som kan limes på, og har noen spørsmål før jeg går
igang:
Hvilket lim er best?
Bør jeg fjerne de gamle sålene eller lime filt mot filt?
Er det best å tilpasse sålene etter at de er limt på? Dvs klippe/skjære bort
overflødig filt.

- Richard

Fra : Erik Munck

Dato : 19-01-03 16:56

Vandfast.

Muncken

Fra : erik larsen

Dato : 20-01-03 00:15

Første spørgsmål: Bostik kontaktlim
jeg har selv limet er par løse såler med denne. Det har foreløbigt holdt
næsten 1 år.
Erik