Katten ryster og siger underlige lyde
Fra : KKJ

Dato : 19-01-03 13:44

Min ene kat ( en hun ) er ½ år , er begyndt at ryste , både ben og hoved.
Det er ikke hele tiden den gør det. Den er også begyndt at sige sådan nogle
jammer lyde som kommer indefra. Hun har gjort det i snart en uge.
Hva' kan der være galt ?
Hun virker frisk og rask som hun plejer. Spiser normalt og besørger som hun
plejer.

Kim

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-01-03 14:10

Hej Kim

Ud fra din beskrivelse kan jeg ikke gætte, hvad der kunne være galt - men
jeg synes du skal kontakte dyrlægen og få hans/hendes vurdering af det...

Mvh. Camilla