MS Windows
briani 27239
spejl af NTFS...... HJÆLP
Fra : Ronnie Dechlis

Dato : 19-01-03 14:08

Hej

Spejl af harddisk med NTFS og Ghost er helt umulig det har jeg fundet ud af
for længst.

Men hvad gør jeg så ???

Jeg har Windows XP og 2 harddiske på 80 GB stykket og NTFS på dem..

Kan man slet ikke få et program der kan lave et spejl af NTFS filsystemet
???

Mvh Ronnie

Dechlis@mail.dk

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 14:24

"Ronnie Dechlis" <Dechlis@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Spejl af harddisk med NTFS og Ghost er helt umulig det har jeg fundet
> ud af for længst.

Ghost 2003 skulle kunne lægge et image på en NTFS partition.

> Men hvad gør jeg så ???

Lav en af dine partitioner til FAT32

> Kan man slet ikke få et program der kan lave et spejl af NTFS
> filsystemet ???

Ghost kan sagtens spejle disken, den kan bare ikke placere .gho-filen på
en NTFS partition.

Den nye Ghost 2003 kan vist dette. Den nye Drive Image kan også.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 19-01-03 14:25

Du kan da bare bruge en nyere version af Ghost
Hvad er problemet?

Fra : Ronnie Dechlis

Dato : 19-01-03 18:30

ok og tak for hjælpen tror jeg har styr på det nu

Fra : Jacob Laue Petersen

Dato : 20-01-03 11:39

Powerquest Drive Image er din ven, den kan, jeg bruger den dagligt.

Jacob Laue Petersen