hp
Fra : Erik Sørensen

Dato : 10-03-01 11:57

Jeg har netop købt en hp 950c printer,
mit problem er at hver gang jeg tænder for printeren kommer der en tom side
ud.
er der en som har en løsning på dette.

venlig hilsen Erik

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-03-01 20:21

"Erik Sørensen" <box3307@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop købt en hp 950c printer,
> mit problem er at hver gang jeg tænder for printeren kommer der en tom
> [...]
______________________

HP 950 C er en udgået model.
Afløseren hedder HP 959C.
Synes blot du sku' vide det...prisforskellen
er vist ret lille og 959 lidt hurtigere...

Men det afhjælper naturligvis ikke dit papirproblem.

MVH

Fra : Thomas Steinmeier

Dato : 12-03-01 21:27

Hej NG

Mine forældre døjer med samme problem, det er bare en 930'er. Samme teknik
bare mindre! (og billigere!!)

Deres PC er en ældre 200mHz Pentium med MMX.
Den vil heller ikke altid starte af sig selv hvis man beder dem om at
udskrive fra et Windows program!

Hvis jeg spænder den på min P3 667, køre den som en drøm!!!

/thomas

Gad vide om nye HP printere ikke vil samarbejde med ældre maskiner?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-03-01 08:18

Mon, 12 Mar 2001 21:26:48 +0100, skrev Thomas Steinmeier, på 30
linier, i <cjar6.213$fo5.15080@news.get2net.dk>, :

>Hej NG
>
>Mine forældre døjer med samme problem, det er bare en 930'er. Samme teknik
>bare mindre! (og billigere!!)
Min 930C på USB køre også fint, har dog set en 930C der også spyttede
et extra papir ud
Mon ikke HP ved hvorfor?

Karsten
Http://www.jyde.org