Er ved at købe ny Computer, men aner intet~
Fra : victor

Dato : 19-01-03 14:07

Jeg har brændt mig varm på denne:

Føniks Players Line
Indhold Beskrivelse
Processor AMD Athlon Thoroughbred XP 2200+ (1800MHz)
Bundkort ECS K7S6A Elitegroup
Ram 512MB DDR PC2700 333MHz1.parts
Grafik AGP 128MB GeForce4 mx 440 tv-out
Harddisk 80GB Fluid 7200 rpm

Jeg aner bare ikke om det bundkort, som åbenbart er standard hos Føniks,
overhovedet er noget værd! Og hvor godt det understøtter processor, grafik
etc.??

på forhånd tak

Lars

Fra : Sp@cey

Dato : 19-01-03 14:14

Køb noget du ved hvad er....Man kan nemt blive snydt!

MVH
SP@cey

Ps. Har du prøvet at slå det op på Google?

Fra : Martin K

Dato : 19-01-03 14:44

victor wrote:

> [...]
>
> Jeg aner bare ikke om det bundkort, som åbenbart er standard hos
> Føniks, overhovedet er noget værd! Og hvor godt det understøtter

ECS er generelt en lavprisvare, men man får også meget for pengene. Dog ikke
mere end jeg nok ville bruge de 300,- ekstra på at få eksempelvis et Soltek
med Via chipset. Eksempelvis Soltek SL-75FRV. Ikke fordi der kun er Soltek,
men det laver gode stabile billige boards. Ellers kan man jo også altid gå
efter et ABit eller Asus. Der er mange der tilfredse med deres ECS, og kunne
ikke drømme om at købe andet, jeg synes bare det er lidt for 'OEM-agtigt'.
Men det er jo helt op til dig...

Hvad er prisen for hele herligheden...

--
Martin K

Fra : victor

Dato : 19-01-03 16:59

> [...]

kunne
> ikke drømme om at købe andet, jeg synes bare det er lidt for 'OEM-agtigt'.

den er 5.500 kr., men du ser ingen direkte problemer ved bundkortet!?