? scenic d5 pro 133 mhz
Fra : Niels Solskin

Dato : 19-01-03 11:54

Hej NG

Leger lidt med en Scenic pro D5 133 mhz.

Det hele kører fint, lige på nær det kort hvor man tilslutter
PCI/ISA enheder.

Windows 98 finder det ikke, hvad hedder sådan et kort ????

Og hvor finder jeg en driver til det ??

Mange tak for hjælpen

Niels

Fra : Leony

Dato : 19-01-03 13:16

"Niels Solskin" <solskin@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Leger lidt med en Scenic pro D5 133 mhz.

Fandt denne side med drivere, manualer, FAQ'er osv (ved ikke om du har
den):
http://www.fujitsu-siemens.se/partners/sweden/techsupport/pc/scenic_main.htm

> Det hele kører fint, lige på nær det kort hvor man tilslutter
> PCI/ISA enheder.
> Windows 98 finder det ikke, hvad hedder sådan et kort ????

Tror nok at det hedder et slot board.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Niels Solskin

Dato : 19-01-03 16:37

Hej Leony

Nej den side, har jeg ikke set....

Men den hjalp mig desværrre ikke....

Det der slot board virker formodentlig ikke...

Nogen der har nogen gode ideer ???

Niels

Fra : Leony

Dato : 20-01-03 09:28

> Det der slot board virker formodentlig ikke...

Det tror jeg ikke
Jeg tændte en af mine gamle maskiner med et sådant kort. Så vidt jeg
kunne se i enhedshåndteringen er der ikke installeret nogle specielle
drivere til det.

> Nogen der har nogen gode ideer ???

Kun at det måske skal enables i BIOS, men det er et langskud.