Erfaringer med Compaq Evo
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 19-01-03 11:50

Hej

Jeg overvejer at købe en Compaq EVO PIV 1,7Ghz. Er der nogen har erfaringer
med EVO serien, og er der andre fabrikater jeg bør overveje? Er det en
kvalitetsmaskine som kan sammenlignes med HP eller IBM?

Jeg har også kigget lidt på Asus L3800, men tvivler noget på kvaliteten?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Troels Nielsen

Dato : 20-01-03 11:53

Jeg har siden midten af December haft en Compaq EVO N800v, som jeg i øvrigt
har været rigtig godt tilfreds med. Den fungerer upåklageligt og kører meget
stabilt. Før havde jeg en IBM A22 med PIII processor, den var jeg også glad
for. Jeg synes ikke der kvalitetsmæssigt og funktionalitetsmæssigt er de
store forskelle - begge maskiner virker upåklageligt, og det er vel det
primære.

Har tidligere hørt kritik af Compaq´s Presario serie, men mht. EVO serien
har jeg ikke hørt noget.

Jeg er i hvertfald tilfreds med min Compaq.

Mvh Troels