Hvilket trådløst tastatur har bedst rækkev~
Fra : John K. Jensen

Dato : 19-01-03 09:12

Hej

Jeg har meget brug for jeres hjælp til ovenstående. Jeg har brug for et
tastatur der mindst rækker 5 meter (med sikkerhed). Jeg har nemlig lige købt
et Logitech Desktop Navigator keyboard, der desværre kun rækker højst 2
meter. Måske er der også én af jer der ved hvordan man kan optimere
rækkeviden (kanal, udskiftning af batterier osv.) På forhånd tak for
hjælpen.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-01-03 13:51

In article <b0dmmk$1voo$1@news.cybercity.dk>, John K. Jensen wrote:
> [...]
> meter. Måske er der også én af jer der ved hvordan man kan optimere
> rækkeviden (kanal, udskiftning af batterier osv.) På forhånd tak for

Kan du ikke trække basestationen tættere på ? Jeg tror at alt sender
med den maksimale sendestyrke.

Fra : John K. Jensen

Dato : 19-01-03 14:22

Jo det blive nok også løsningen, jeg havde bare hørt om keyboards der kunne
række 10-20 meter (og nogle endda igennem vægge)

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-01-03 19:37

"John K. Jensen" <john@film.dk> du skrev:
> Jo det blive nok også løsningen, jeg havde bare hørt om keyboards der kunne
> række 10-20 meter (og nogle endda igennem vægge)

Mit Logitech iTouch rækker snildt en 6-7 m og igennem en mustensvæg.

/Jakob

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-01-03 19:43

John K. Jensen 's insignificant opinion was stated in:

> Jo det blive nok også løsningen, jeg havde bare hørt om keyboards der
> kunne række 10-20 meter (og nogle endda igennem vægge)

Jeg fik et genius twintouch+ i julegave, både mus og keyboard rækker fint på
8 meter som sjovt nok er afstanden fra min pc til hjørnesofaen :)
Der var lidt knas med at den tilsydenladende åd batterierne (se anden tråd),
men det viste sig at være et driver problem.

Tager jeg den ud på 12 meter er der stadigvæk forbindelse, men så hakker det
en del med musen og nogle tegn forsvinder.

Sættet koster koster vist omkring 300, musen er dog ikke optisk, eneste
minus..

/Sune

Fra : John K. Jensen

Dato : 20-01-03 15:14

Tak for din erfaring - det er måske værd at se på.

Fra : **TwN**

Dato : 20-01-03 15:22

"Sune Storgaard" <speg-fjern-@mail.dk> wrote:

> Jeg fik et genius twintouch+ i julegave, både mus og keyboard rækker fint

> 8 meter som sjovt nok er afstanden fra min pc til hjørnesofaen :)

Er det ik' lidt meget?! kan du overhoved se ordentligt på den afstand??
Jeg synes da mine 2 - 2.5 Meter er rimelig langt, når man ser film..... :-/

**TwN**

Fra : JKJ

Dato : 20-01-03 15:25

Jeg tror mange bruger deres fjernsyn som "monitor" når de ser film. Derfor
kan en afstand på f.eks 8 meter være nødvendigt.

"**TwN**" <wcrew2002@hotmail.com> wrote in message

> på
> >
> Er det ik' lidt meget?! kan du overhoved se ordentligt på den afstand??
> Jeg synes da mine 2 - 2.5 Meter er rimelig langt, når man ser film.....
:-/

Fra : Jørgen Gilberg

Dato : 20-01-03 20:31

HP har laget et tastatur som rækker mindst 20 meter. Målinger i Norge viser
dog at den kan række helt over til naboen... ha ha
hilsen
Jørgen

Fra : **TwN**

Dato : 22-01-03 19:58

"Jørgen Gilberg" wrote:

> HP har laget et tastatur som rækker mindst 20 meter. Målinger i Norge
viser
> dog at den kan række helt over til naboen... ha ha

Griner! det må være det man kalder "Remote Administration"! ;-D

**TwN**