Deaktivere TaskBar,Creative Soundblaster A~
Fra : kim

Dato : 19-01-03 07:18

Efter jeg har installeret Win XP kan jeg ikke Deaktivere TaskBar,
fra mit Creative Soundblaster Audigy Lydkort.
Jeg er blevet anbefalet IKKE at bruge Msconfig ( også her bl.a.
http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm )
men istedet at bruge serviceses [services.msc ] og jeg kan ikke
i selve Taskbar deaktivere den.

Kan nogen her venligst hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Thomas

Dato : 19-01-03 14:33

"kim" <kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm )
> men istedet at bruge serviceses [services.msc ] og jeg kan ikke

Brug startup control fra mike lin

kan hentes her: www.flashking.dk under software

venligst

Thomas