Lyd hakker på soltek kav75
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 18-01-03 18:32

Hejsa

Har et soltek kav75 bundkor.

Jeg har et problem lyder hakker i spil hvilket gør at billedet også kommet
til at hakke meget i f.eks. GTA 3

Min konfiguration fejler ikke noget

Har flg.

CPU AMD XP1700+
768 MB PC133 ram
Windows XP SP1
Nyeste driver og bios til bundkort

Er der nogen der kender et fif til at løse problemet. Måske er det bare en
dum indstilling eller andet en har gjort for at løse et lignende problem

Nu ingen gode råd om at installere linux i stedet

Hilsen

Johnny

Fra : Christian Mygind

Dato : 18-01-03 18:48

Johnny Pedersen wrote:
[cut]
> Har flg.
[cut]

Bruger du den onboard lyd, eller har du et lydkort i?

/Chr

Fra : Olesen

Dato : 18-01-03 20:06

"Johnny Pedersen" <smart(slettes)@teens.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> dum indstilling eller andet en har gjort for at løse et lignende problem

Fiffet ku være en reinstalaltion ?
Hjælper det ikke, er det noget hardware som er defekt eller
en meget uheldig og umoderne driver...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 19-01-03 05:15

> [...]
>
> Har et soltek kav75 bundkor.
>
> Jeg har et problem lyder hakker i spil hvilket gør at billedet også kommet

Altså denne her:
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIA_4in1_443v.zip ?

Hvad med drivere til lydkortet:
http://www.viaarena.com/?PageID=69

Det bør ihvertfald være trin #1 at have de 2 .. formoder du bruger
onboardet..

Er det kun galt i GTA3 ? så kunne det jo være en indstilling i det spil,
eller en patch til den du mangler.