Den virker stadig (AMD CPU)
Fra : LK

Dato : 18-01-03 15:15

Har lige lagt et billede i dk.binaer med samme overskrift.
Billedet er af en AMD CPU (Tunderbird 800) der ser lidt sprød ud i kanten,
og den virker, da jeg netop har taget den ud af min maskine hvor den har
kørt i mere en 1½ år, man skulle ikke tro det med al den snak der har været
om knækket AMD CPU'er, men den virker.

--
LK
www.krall.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-01-03 15:45

"LK" <aliveinc@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og den virker, da jeg netop har taget den ud af min maskine hvor den har
> kørt i mere en 1½ år, man skulle ikke tro det med al den snak der har

Hvad?! Har du ikke køl? Eller er det en kina-graver?

Fra : LK

Dato : 18-01-03 16:40

"Brian Hansen" <zyklonb@zyklonb.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad?! Har du ikke køl? Eller er det en kina-graver?

Jo, der var køler på, og tempraturen har altid ligget på en 40-50 grader.
Og har rent faktisk set sådanne ud i lang tid, havde køleren af for ca. ½ år
siden.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-03 16:50

"LK" <aliveinc@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Og har rent faktisk set sådanne ud i lang tid, havde køleren af for ca. ½

Efter hvad jeg kan se,, er det bare kølepastaen der er brændt..

Fra : LK

Dato : 18-01-03 17:47

> Efter hvad jeg kan se,, er det bare kølepastaen der er brændt..

Hvis man kigger rigtigt godt efter vil man se at kanten mangler næsten hele
vejen rundt.