Edit af movie indsat i movie
Fra : André Køpfli

Dato : 10-03-01 07:49

Hvordan editere man en movie der er indsat i en movie ???

Fra : Henrik Dahm

Dato : 10-03-01 15:44

God Morgen Andree!

> Hvordan editere man en movie der er indsat i en movie ???

Undskyld spørgsmålet - hvad fanden mener du ?

Hilsen Henrik Dahm

Fra : André Køpfli

Dato : 11-03-01 11:35

At man kan importere en .fla i en .fla, men jeg kan ikke finde ud at editere
den jeg indsætter, men må derimod editere den orginale og derfor indsætte
den igen....

Fra : Henrik Dahm

Dato : 11-03-01 15:36

God Middag!

> At man kan importere en .fla i en .fla, men jeg kan ikke finde ud at
editere
> den jeg indsætter, men må derimod editere den orginale og derfor indsætte
> den igen....

Du kan vælge OPEN eller OPEN as Library på en FLA fil - jeg tror sju ikke
7-9-13 du kan importerer en fla ind i en fla - jeg er ikke expert i flash

Du kan loade en swf ind i ind swf , men en fla ind i ind fla skaber
problemer med hvad er så RODEN? _root i den egentlige færdige fla.

Hilsen Henrik Dahm