Logitech MX500 vs MX700
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-01-03 14:32

Er forskellen mellem Logitech MX500 og MX700 ene og alene trådløs
feature eller ej?

Hvad er fordelen(e) ved MX500 fremfor MX700?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-03 14:50

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVE_THISfischer.as> wrote in message
> Er forskellen mellem Logitech MX500 og MX700 ene og alene trådløs
> feature eller ej?
>
> Hvad er fordelen(e) ved MX500 fremfor MX700?

Uden at vide det korrekt, da jeg ikke har 500´eren...

Så er det vel at den er billigere og ikke skal lades op

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-01-03 15:26

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVE_THISfischer.as> wrote in

> Er forskellen mellem Logitech MX500 og MX700 ene og alene trådløs
> feature eller ej?

Jeps

Forskellen er om du vil lade den op (og have en rimelig klodset oplader
stående), eller om du vil have ledning og undgå opladning.

THG har haft en anmeldelse af mus i november eller december 2002, hvor
begge mus beskrives/anmeldes - prøv at søge lidt inde på
www.tomshardwareguide.com.

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-01-03 15:42

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> www.tomshardwareguide.com

Ja, og det var www.tomshardware.com jeg mente - beklager

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-01-03 15:44

> [...]

> oplader stående), eller om du vil have ledning og undgå opladning.
>
> THG har haft en anmeldelse af mus i november eller december 2002,

Ja, det kører for mig her til "morgen". Anmeldelsen er fra 10. januar
2003.
http://www6.tomshardware.com/consumer/20030110/mx_mice-05.html

Mvh.
Flemming

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-01-03 15:50

Flemming Joensson (joensson@fjerndette.cs.auc.dk) skrev:

> Ja, det kører for mig her til "morgen".

www.thecompletemousetesthardwaresiteeverseen.com ?

--

Fra : Snavox

Dato : 18-01-03 15:47

Hej.

> Forskellen er om du vil lade den op (og have en rimelig klodset oplader
stående),

Klodset? Det må være modellen til det nordkoreanske marked, du har
set....den er da lille og fiks og kan derudover lade dyret op på ca. 10
minutter.

MX700 er efter min mening den perfekte mus.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-01-03 15:50

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> wrote in

> Klodset? Det må være modellen til det nordkoreanske marked, du har
> set....den er da lille og fiks og kan derudover lade dyret op på
> ca. 10 minutter.

Jeps, men musen kan holde strøm i en lille uges tid, så hvorfor
overhovedet have en lader stående ved sin PC?

> MX700 er efter min mening den perfekte mus.

Jeg synes også musen er genial (har den på arbejde), men derfor synes
jeg alligevel laderen er det mindst geniale ved den. :)

Flemming

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-01-03 15:52

Flemming Joensson skrev tidligere i

http://www6.tomshardware.com/consumer/20030110/index.html
http://207.44.173.101/_preview.php?articleID=82

--
Lars

Fra : DWM

Dato : 18-01-03 19:06

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Forskellen er om du vil lade den op (og have en rimelig klodset oplader
> stående), eller om du vil have ledning og undgå opladning.

Der er nu også en anden forskel. Med MX700 er der ikke en ledning
der går i vejen hele tiden. Jeg syntes nu heller ikke at den medfølgende
oplader er klodset.

/Kenneth Iversen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-01-03 16:37

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in

> Der er nu også en anden forskel. Med MX700 er der ikke en ledning
> der går i vejen hele tiden. Jeg syntes nu heller ikke at den
> medfølgende oplader er klodset.

Jeps, smag og behag.

Så klodset er den heller ikke, men mit skrivebord kan ikke lide ting
der skal stå på det til ingen nytte i hovedparten af tiden Og jeg
har ikke andre steder at stille den - mit hæve-sænkebord har ingen
skuffer eller plads oven på kabinettet til PC'en, så den må stå inde
under/omme bag skærmen. Og inde i en åben reol hvor der ellers kun står
ringbind er den heller ikke så passende

Det med ledning, kan dog overkommes. På min nuværende musemåtte er der
ledningsholder på den, så der hele tiden er lige præcis den mængde
ledning der skal bruges for at kunne navigere rundt på måtten.

Mvh.
Flemming

Fra : Madsen

Dato : 18-01-03 22:40

DWM skrev:

> Der er nu også en anden forskel. Med MX700 er der ikke en ledning
> der går i vejen hele tiden. Jeg syntes nu heller ikke at den
> medfølgende oplader er klodset.

Enig. Den fylder ikke ret meget her på mit bord og man kan jo altid
stille den bagved et eller andet hvis man ikke kan lide udseendet af
den. Bare det at slippe for en irriterende ledning er nok til at jeg
kunne finde mig i næsten hvad som helst, hvad udseendet på opladeren
angår.

Madsen.