Probs med ECS- K7SOM+ v5,2a
Fra : 2Foxy

Dato : 18-01-03 09:17

har lige fået dette skod bundkort
sammen med XP 2000+
512 mb PC133 sdram

kører ad helvede til... totalt ustabilt.
Måtte flytte ramklodsen til en anden port.. for at overhovedet at kunne
installer win xp.

Hvordan låser jeg op... så jeg kan opdater bios.
Den skriver når jeg starter op at Biosflash er writeprotected.
Og jeg ville gerne prøve med en anden bios????

Er der andre der har probs. med dette kort.

Har lagt alle de nyeste drivere ind... men kører stadig ustabilt.
Restarter når den skal lave det mindste.

Hjælp mig???

Jeg er ved at lave den for en kollega??

Fra : Danish Bacon

Dato : 18-01-03 23:02

tror det er en jumber du skal ændre på for at komme uden om
skrivebeskyttelsen

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg