Aya Ambassador
Fra : Carsten Wede

Dato : 18-01-03 08:15

Hej

Jeg er blevet tilbudt en Aya Ambassador, er der nogle som har en ide om hvad
man må give for sådan en brugt bøsse hos en privat.
Den er pæn og velholdt og lige efterset af en bøssemager.

Med venlig hilsen

Carsten Wede

Fra : Martin Nielsen

Dato : 18-01-03 17:23

Hej Carsten

Hvis det er en kal. 12 ville jeg gætte på et sted imellem 6-10.000 kr.
afhængig af standen. De handles i butikkerne til ca. 8-13.000 afhængig af
standen. Men når du handler privat er prisen lavere. Jeg solgte selv en i
foråret sidste forår som var fra ´69 til 7.000 i god stand, hvilket var for
billigt, men der var ikke længere plads i skabet . Ambassadoren er i
øvrigt et rigtig lækkert våben, som har en nyværdi idag på 24.995 kr. Vær
ops på at den fås i lang og kort model.

Held og lykke med handlen
/Martin

PS. lad mig høre hvad prisen blev.

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 19-01-03 12:54

Hej Carsten
Privat handel skal være noget billigere end hos en våbenhandler. En velholdt
Ambassador kan du sagtens give 10.000-kr for men sørg for den passer dig. Du
skal huske at de gode dyre våben ofte har fået lavet tilpasninger til deres
ejer som måske ikke passer til dig.
Venlig hilsen
Flemming Aagaard