HP PSC 750 på netværk giver problemer
Fra : Flemming

Dato : 18-01-03 00:46

Dette indlæg er sendt til både dk.edb.netvaerk og dk.edb.hardware.

Jeg har anskaffet en HP PSC 750.

Den er via USB forbundet med min stationære computer, som kører XP. Jeg har
et lokalt netværk, som via en router forbinder den stationære computer med
min bærbare, som kører Windows 98. Netværket fungerer, og jeg har etableret
fil- og printerdeling mellem de to computere.

Jeg havde ingen problemer med at installere driver mv. på den stationære, og
printeren fungerer fint her. Jeg vil gerne også kunne bruge printeren fra
den bærbare.

Jeg kan godt installere printer-softwaren på den bærbare. Hvis jeg forsøger
at installere driver til printeren via Start-Settings-Printers-Add printer,
så går alt fint indtil jeg skal bruge filen HPONTK07.DLL. Den findes ikke på
CD'en, der følger med printeren. Og derfor mislykkes installationen. Jeg kan
ikke finde filen på Windows disketten. Jeg har prøvet at downloade den
nyeste software fra HP, men det hjælper ikke.

Når jeg starter HP Director fra den bærbare, får jeg besked om, at der ikke
er forbindelse.

Nogen gåde råd eller ideer?

Flemming