HJÆLP med hastighed på brænder ??????
Fra : Mihai Marinescu

Dato : 17-01-03 22:24

Hej alle,
Jeg har mig et Philips brænder i mit computrer som jeg har skiftet fra et
Plextor 12x/10x/24x brænder. Meget dum fejl jeg har lavet. Jeg synes den nye
Philips som skulle køre 24x/12x/40x kører meget dårligt. Sagt på den måde
indsætter jeg et (Mr. Platinum) CDRW som jeg ved virkede med 10X med min
plextor så virker den nu kun med 8X. Nu er problemet at jeg ved ikke om det
er Nero den er gal med eller om det er brænderen? Jeg har version 5.5.9.17
og den skulle være den nyeste. Ikke nok med det så laver den også hastighed
problemer på almindelige cdere. Igen tager jeg et Mr. Platinum CDR som jeg
ved kørte 12X før på Plextoren. Nu vil den kun køre 10X. Jeg vil slet ikke
snakke om at den egentligt gerne skulle køre hurtigere da dens tophastighed
er 24X på CDR.

Er der nogen der har lignede problemer med jeres brænder ?

Mihai

Fra : P N

Dato : 18-01-03 00:55

On Fri, 17 Jan 2003 22:24:17 +0100, "Mihai Marinescu"
<mihai@marinescu.dk> wrote:

> [...]
>er 24X på CDR.
>
>Er der nogen der har lignede problemer med jeres brænder ?

Kik i enhedshåndtering om drevet kører med DMA. Det bør den
nemlig gøre. Præcis hvordan du ser det kommer an på dit
operativsystem.

Fra : Mihai Marinescu

Dato : 18-01-03 17:49

Det er den allerede !.

Fra : Dansk

Dato : 20-01-03 13:35

prøv med nogele skiver der er beregnet til 40X

jens

--

jens@elbaekhus11.dk remove 11
7080 Børkop