Cd brænder virker ikke?.
Fra : Black-Out

Dato : 18-01-03 01:23

Ok. Jeg har en cdrom brænder fra Creative som der ca er 2 år gammel.
Ligepludselig her for en måned siden begyndte den at sige "No seek complete"
når jeg prøver at brænde, og den hakker nærmest nede i brænderen. Sådan at
cden nærmest bumper lidt, eller hvordan jeg skal forklare det. Brænderen kan
køre 4-8 og 32 x (det står der på den). Nogle der ved hvad der kan være
galt, eller hvis jeg skriver i den forkerte news gruppe, så giv mig lige
navnet på en anden en.

/Black-Out a.k.a Mark Petersen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-01-03 21:11

Black-Out skrev tidligere i 3e2849e7$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
> brænderen. Sådan at cden nærmest bumper lidt, eller hvordan jeg skal
> forklare det. Brænderen kan køre 4-8 og 32 x (det står der på den).

Slidt op?

> hvis jeg skriver i den
> forkerte news gruppe, så giv mig lige navnet på en anden en.

news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom kunne være et godt bud. Kik evt. lidt
http://usenet.dk/ hvis du vil ha' overblik over de danske grupper.

--
Lars

Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 19-01-03 16:46

Din brænder kan udmærket være defekt; men hvis du har mulighed for at teste
din brænder i en anden PC, bør du gøre dette!
Hilsen Karl Johan