Bærbar computer købes idag hvor ??
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-01-03 11:54

hejsa

jeg skal købe en god bærbar computer
jeg skal bruge den til skole ting og lidt spil og internet.

hvor kan jeg købe sådan en bærbar.

Fona - merlin - Eller nettet ??

hvis i kender nolge gode så skriv enlig med tilbud og det hele.

hilsen thomas

Fra : Sune Bonde Folkmann

Dato : 17-01-03 12:06

Hey...

www.noteman.dk

Ved godt den ser lidt primitiv ud, men den er pålidelig nok...

Fra : Gevaldi

Dato : 17-01-03 12:35

Thomas Pedersen skrev:

> hejsa
>
> jeg skal købe en god bærbar computer
> jeg skal bruge den til skole ting og lidt spil og internet.
>
> hvor kan jeg købe sådan en bærbar.
>
> Fona - merlin - Eller nettet ??

Ja, ja og ja

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-01-03 13:25

> [...]

> hvor kan jeg købe sådan en bærbar.
>
> Fona - merlin - Eller nettet ??
>
> hvis i kender nolge gode så skriv enlig med tilbud og det hele.

http://www.laptops.dk/ de har nogle gode priser på IBM maskiner

http://www.dell.dk/ har jeg selv haft to bærbare fra. Den første
(Inspiron 7500) kørte perfekt i al den tid jeg havde den (2 år). Den
næste (Inspiron 4000) døde batteriet efter 1 år og 2 måneder (holdt max
20 minutter efter det), der gik så ca. 9 måneder, hvorefter bundkortet
døde, og da et nyt koster 8000 - valgte jeg at sælge de sørgelige
rester og så holde mig til en stationær.

Men generelt vil jeg som prioriteret rækkefølge sige at du bør vælge
IBM, HP, DEll og så alle de andre mærker. Med IBM som den bedste,
derefter HP osv.

Du kan godt spare noget på at købe på nettet, så hvis du har mod på
det, vil det nok være smartest.

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Henning

Dato : 17-01-03 18:59

>20 minutter efter det), der gik så ca. 9 måneder, hvorefter bundkortet
>døde, og da et nyt koster 8000 - valgte jeg at sælge de sørgelige
>rester og så holde mig til en stationær.

Nu kan man jo købe, for ikke ret meget ekstra, købe tre års garanti
hos Dell

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-01-03 20:56

Henning <newsmail@mailme.dk> wrote in

> Nu kan man jo købe, for ikke ret meget ekstra, købe tre års
> garanti hos Dell

Det kunne man ikke dengang (med mindre det var erhverv, så vidt jeg
husker). Nå, men det er der under alle omstændigheder ikke så meget at
gøre ved nu - men jeg vil da helt klart gøre det hvis jeg nogensinde
skal have mig en bærbar igen. Ham tech-supporteren jeg talte med hos
Dell, kunne berette at samme fejl desværre var sket for forholdsvist
mange Inspiron 4k modeller. (Han fortalte også at fejlene typisk opstod
efter ca. 1,5år de gange de havde registreret dem)

Han kunne ikke sige hvorfor der lige gik ca. 1½ år, men at det helt
klart ikke var så heldigt. Men det hjalp ikke på at bundkortet kostede
8kkr - øv!

Det "sjove" var så at, samme dag som jeg modtog prisen på reparationen
per email, sendte de mig også en reklamemail fra Dell hvor jeg kunne
købe en Inspiron 4150 eller også var det en 4050 til 11000 - de er
smarte er de!

Jeg valgte dog at lade være med at tage imod nogen af deres tilbud

Flemming

Fra : Skurken

Dato : 17-01-03 14:09

> [...]
>
> hvor kan jeg købe sådan en bærbar.
>
> Fona - merlin - Eller nettet ??
>
> hvis i kender nolge gode så skriv enlig med tilbud og det hele.

Prøv at gå ind på www.laptop4you.dk de har mange og en god rådgivning

Men husk at vælge en med mobile processer hvis du da ikke vil gave den skal
æde dit batteri op på meget kort tid