LYD i Flash!
Fra : Jane Mark

Dato : 17-01-03 09:17

Jeg har bygget min side op i nogle scener - og der starter lyd på første
scene - ny lyd på 2. scene - og den fra både 1. og 2. scene går videre til
3. scene.
MEN - når så jeg evt. går tilbage fra scene 3 til scene 2 - så begynder den
at spille lyden forfra - så der er "ekko" - og hvis man gør det
tilstrækkelig mange gange - altså går fra side 3 tilbage til side 2, så
lyder det ret TRÆLST...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse det problem..

MVH

Jane Mark

www.janemark.dk - under udarbejdelse...!

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 17-01-03 14:35

> MEN - når så jeg evt. går tilbage fra scene 3 til scene 2 - så begynder
den
> at spille lyden forfra - så der er "ekko" - og hvis man gør det

Nu ved jeg ikke hvordan dit lyd univers er bygget op, men du kan bruge.
stopAllSounds();
og så derefter starte den nye lyd.

Men hvis det er noget med flere lyde som køre over hinanden kunne du jo lave
nogle if sætninger
Hvis lyd nr. 1 ikke er startet - så start og fortæl at lyd nr. 1 er startet

if(play1 =! true){
lyd1.start();
play1=true;
}

Håber det giver mening

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : N/A

Dato : 19-01-03 14:45

Fra : N/A

Dato : 19-01-03 14:45

Fra : Jane Mark

Dato : 19-01-03 14:45

Jeg vil prøve og se om jeg kan finde ud af det...

Tak for hjælpen

"The FEAR makes us good"

Fra : aFXNIN

Dato : 20-01-03 10:01

Hvad med en ekstern swf med lyd? som du fortæller via tell target om den
skal spille eller ej i den påglændende scene..

simpel kode?