hundenavn?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-03-01 22:34

Godaften

Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
en han ( Dansk/svensk gårdhund ).

mvh.
Bolette

Fra : jan@stevns.net

Dato : 09-03-01 22:55

"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> skrev :

>Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
>en han ( Dansk/svensk gårdhund ).

Buster ?

Vores ene BernerSennen-hund (max) kom blot til at hedde hund, den kom
aldrig når vi kaldte, så navnet kunne vist være underordnet

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : x Vuf x

Dato : 09-03-01 23:37

Fri, 09 Mar 2001 22:55:24 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Buster ?

Vimmer...
Skipper..

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-03-01 23:04

In article <C%bq6.2611$lk1.68350@twister.sunsite.dk>,
"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> wrote:

> Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
> en han ( Dansk/svensk gårdhund ).

Goliath?

--
MVH
Martin Edlich

Mød Brotus på http://www.edlich.dk/vovsen/

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-03-01 23:33

> Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
> en han ( Dansk/svensk gårdhund ).

Mini? Tiny?

Mvh Maria

Fra : Pernille Have

Dato : 09-03-01 23:56

Bolette Nielsen <Bobo@kimj.dk> skrev i en
> Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
> en han ( Dansk/svensk gårdhund ).

Hej Bolette.

Hvis du mangler inspiration til hundenavne, så prøv at kigge på følgende
sider:
www.sa.dk/lak/saxo/hunde/navne.htm
www.hund.ch/magazin/dognamea.htm
Ved det sidste link skriver du det bogstav, navnet skal starte med i enden
af ordet dogname - i eksemplet altså "a".

God fornøjelse.

Dixie, Bungi ( iøvrigt begge hanner) og Pernille (hun).

Fra : Gitte Bølling

Dato : 10-03-01 23:48

Hvad med Bob?

Fra : John

Dato : 11-03-01 01:00

"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> skrev i en meddelelse
> Godaften
>
> Jeg vil høre, om der er nogen der vil give et bud på et godt hundenavn til
> [...]

Hej Bolette

Hvad med:

Kvik eller Vapse.

Jhn
http://ww.basses-hundeguide.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-03-01 11:00

Gør som min lillebror, han kalder sin for King
Alle som ikke aner hvilken hund han har, tror at det er en STOR hund, når de
høre navnet *G* Og der bliver altid trukket på smilebåndet, når den lille
King gør sin entre.

Joan

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 12-03-01 11:04

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m61r6.10152$lk1.277278@twister.sunsite.dk...
> [...]
de
> høre navnet *G* Og der bliver altid trukket på smilebåndet, når den lille

Godt forslag ... men hvis jeg nogensinde får en hanhund skal han nu hedde
BLOP så kan jeg hver aften sidde og synge godnatsangen fra filmene " min
søsters børn" du ved den der " lille Blop nu skal du sove, nu begynder alt
det sjove"

Hav en god mandag alle sammen
MVH Anne-Marie

Fra : Jens Mejdahl

Dato : 17-03-01 16:47

Du kan finde flere hundrede navne på :
http://home10.inet.tele.dk./dixen/navne.html

Held og Lykke V.H. Jens

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-03-01 22:48

Godaften.

Jeg vil bare sige tak til alle der har givet et bud på et godt navn til
vores kommende hund. Vi har valgt at kalde ham for Nicki. Om 3 uger godt og
vel får vi ham hjem, hvilket vi glæder os meget til.

Endnu engang tak for hjælpen

Mvh
Bolette N