Trådløst - skulle det nu være s
Fra : Søren

Dato : 16-01-03 23:14

Hejsa gruppe

Så er tiden kommet til at jeg skal ud og købe ind så der komme trådløst
netværk hjemme. Det er jo godt nok, og det første der skal til er et
accespoint.

Har set at der findes nogle der også kan bruges som router. Det ville jo
være smart, da jeg så kan slukke for den pc der ellers står tændt døgnet
rundt og deler internetforbindelsen.

Så nu er det at jeg efterlyser alle gode råd/advarsler osv, før
spareskillingerne bliver brugt.

Altså et accespoint, der understøtter PPPoE - hvad anbefales?

Mvh. Søren

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-01-03 23:26

Søren <nogen@microsoft.com> wrote in

> [...]
> spareskillingerne bliver brugt.
>
> Altså et accespoint, der understøtter PPPoE - hvad anbefales?

Jeg kender en der har denne her fra 3Com:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-
w/netwgw/net3crwe51196.html

Den har han været, og er stadig, meget glad for.

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-03 09:22

> Altså et accespoint, der understøtter PPPoE - hvad anbefales?

Jeg har også 3com, officeConnect wireless cable/DLS gateway.

Kører kanon godt !

jeg tror jeg gav ca. kr, 1200,- for det.

Nemt at sætte op.

VH HJ