Aopen motherboard
Fra : Morten

Dato : 16-01-03 22:24

Er der nogle som har nogle erfaringer med disse boards? Hvad er godt og hvad
er skidt? Aopen er efterhånden ved at have en masse spændende kort til
fornuftige priser...

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-01-03 11:26

On Thu, 16 Jan 2003 22:23:57 +0100, "Morten" <mb_dk@get2net.dk> wrote:

>Er der nogle som har nogle erfaringer med disse boards?

Jeg har med tilfredshed selv kun brugt Aopen bundkort de sidste 5 år.

>Aopen er efterhånden ved at have en masse spændende kort til
>fornuftige priser...

Har kørt med AX-45 8X MAX i en måned og det virker stabilt.

--
Kim

Fra : o&u

Dato : 17-01-03 14:28

> [...]

>er skidt? Aopen er efterhånden ved at have en masse spændende kort til

Det er skam kvalitet. Mit indtryk er, at de laver nogle no-nonsense
bundkort, der er lette at sætte op, og som bare kører.

Når jeg sammenligner med hvor vanskeligt det er at opsætte i bios et
asus overclocker bundkort.

Deres pro versioner er dog også til overclocke.

Deres hjemmeside er desuden god, og det er intet problem at finde
opdateringer og drivere. Er man mere øvet kan man bruge deres ftp

ftp.aopen.com

mvh

John