Mikkels stamtavle
Fra : Helle

Dato : 16-01-03 21:42

Jeg tænkte på, da jeg hentede Mikkel fik jeg ikke stamtavlen med. Den er
søgt og vil blive sendt til mig som både Rita og jeg har skrevet under på,
på kontrakten. Dog har jeg stadig ikke fået den fra Rita selvom hun modtog
den fra stambogs-sekretariatet d. 8/01-03.
Har det nogen betydning at jeg ikke har Mikkels stamtavle, hvis det evt.
bliver nødvendigt at køre sagen videre med prof. hjælp?

Mvh Helle

Fra : Jette

Dato : 16-01-03 23:47

"Helle" skrev:
> [...]
> Har det nogen betydning at jeg ikke har Mikkels stamtavle, hvis det evt.
> bliver nødvendigt at køre sagen videre med prof. hjælp?

Jeg vil da tro at alle beviser der er til din fordel vil hjælpe .... men mon
ikke de kan give dig et velkvalificeret svar i dk.videnskab.jura..

Mvh. Jette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-01-03 23:47

Jette wrote:

> Jeg vil da tro at alle beviser der er til din fordel vil hjælpe ....
> men mon ikke de kan give dig et velkvalificeret svar i
> dk.videnskab.jura..

man må jo formode en underskrevet kontrakt er så god som en kvittering.....
så selvom katten er død, ejer helle ham stadig... bliver pengene derimod
tilbagebetalt (og købet ophævet) er kontrakten ugyldig og Rita kan beholde
stamtavlen...... som jo reelt er det eneste der er tilbage af den vare hun
solgte.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk