Amatyst er blevet "voksen" :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 16-01-03 20:41

Hej alle!
Nogle af jer kan måske huske vores kuld fra i sommers, bla vores lille
favorit, Amatyst. Han er nu 5 mdr gl. og jeg har lige fået tilsendt
nogle nye billeder af ham, som jeg ville dele med jer, da jeg synes han
er blevet en rigtig dejlig dreng (undskyld, Marianne, det er ikke
for at være ond )

I kan se dem her i mit album: www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=24

Med venlig hilsen
Louise Viborg
Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 16-01-03 20:46

"Louise Viborg" <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
han
> er blevet en rigtig dejlig dreng (undskyld, Marianne, det er ikke

Nojjj, en flot fyr! Hvad skal det dog ikke ende med, hvis han kun er 5
mdr. på de billeder *gyser ved tanken*

Niels Peter

--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 16-01-03 21:10

"Louise Viborg" <shunozahraKATTE@BAKKErodsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle!
> nogle nye billeder af ham, som jeg ville dele med jer, da jeg synes han
> er blevet en rigtig dejlig dreng

Han ser rigtig godt ud ja han gør Louise

Knus Sanne

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-01-03 22:53

Hej

Virkelig flot fyr må man sige, kan jo se han kommer til Vejle så skal da hen
og se ham *SS*

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-01-03 21:24

Århhhh Louise

Det er altså fejt, manner hvor er han en flot fyr, hvis jeg
var dig ville jeg være revnefærdig af stolthed, nu er jeg
mig, så jeg er bare misundelig (vil nu gå hen og SLÅ mig)

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Fra : Britt Johannesen

Dato : 16-01-03 21:29

Hej Louise

Whoooa han er en rigtig sweetheart :) yummi

mv.
Britt