MS Windows
briani 27239
startdiskette
Fra : H. Grønberg

Dato : 16-01-03 20:33

Hej Gruppe.

Jeg er sgu ikke den "skarpeste kniv i kassen" til det her med
styresystemer, så, helt uden omsvøb; jeg er godt og grundigt på røven, så at
sige.

Jeg er godt og grundigt syltet til med en XP homeedition, der er fyldt med
skidt og møg, derfor vil jeg omformatere mit C-drev og starte om igen.

Er der nogen der vil hjælpe med en letfattelig guide til at føre mig
helskinnet igennem, lige fra hvordan jeg laver eller skaffer en
startdiskette, over installationnen af win.98 og win XP.

jeg har win 98 og XP home edition opgradering.

Jeg mangler, så vidt jeg ved, en startdiskkette.

Helpp please!!!

På forhånd tak!

Henrik Grønberg

Fra : Allan Møller

Dato : 16-01-03 20:37

> Jeg mangler, så vidt jeg ved, en startdiskkette.

http://www.bootdisk.com/original.htm

Allan M

Fra : hardy

Dato : 16-01-03 20:51

"H. Grønberg" skrev d. 16-01-03 20:33 dette indlæg :
> [...]
>
> jeg har win 98 og XP home edition opgradering.
>
> Jeg mangler, så vidt jeg ved, en startdiskkette.

Jeg mener at kunne huske , at du kan hente den på www.bootdisk.com

MVH Hardy.

http://www.kandu.dk/

Fra : M.N.

Dato : 16-01-03 21:01

"H. Grønberg" <hhg@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> jeg har win 98 og XP home edition opgradering.
>
> Jeg mangler, så vidt jeg ved, en startdiskkette.

Boot på din XP opgradering.

Mogens

Fra : Noller

Dato : 17-01-03 16:55

Korrekt, boot på din xp cd, og når du så kommer så langt at
opgraderinsversionen leder efter et tidligere styresystem og ikke kan finde
noget, putter du din win98 cd i drevet og beder xp om at kigge der.