PSU stik i chiftech
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-03 20:26

Hej

Her er 3 stik jeg ikke er sikker på, mener det ene
er et P4 stik, men hvad er de 2 andre, den til venster kunne
være en fan kontrol til psu(sort hvid ledning), men ved i det.

Billedet her.......... http://home13.inet.tele.dk/thf/hr_stik.htm

http://home13.inet.tele.dk/thf/

Tpf Tommy

Fra : Olesen

Dato : 16-01-03 20:58

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e270684.18640653@dtext.news.tele.dk...
> Hej
>
> Her er 3 stik jeg ikke er sikker på, mener det ene
> er et P4 stik, men hvad er de 2 andre, den til venster kunne
> være en fan kontrol til psu(sort hvid ledning), men ved i det.

Det runde er P4, ja.
Det smalle flade er visse P4-board,
som også kræver ekstra spænding på boardet, skal
sjældent bruges.

Det lille hvide stik er til at måle omdr.tallet
for blæseren i PSU'en mener jeg...

MVH

Fra : Leony

Dato : 16-01-03 23:39

> Det runde er P4, ja.
> Det smalle flade er visse P4-board,
> som også kræver ekstra spænding på boardet, skal
> sjældent bruges.

Mener at det flade smalle er AMD's svar på P4-stikket.

> Det lille hvide stik er til at måle omdr.tallet
> for blæseren i PSU'en mener jeg...

Sådan virker det hos mig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-03 15:57

>"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

>Mener at det flade smalle er AMD's svar på P4-stikket.

Det må jeg også prøve.

>--
>mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
>http://home.tiscali.dk/~vinci/

>Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.
Jeg er ved at tage TIG svejse pas, sikken nogen flotte samlinger man kan
lave i de tynde plader, hvis man ellers havde udstyret privat.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-03 15:53

>Det runde er P4, ja.
Enig.

>Det smalle flade er visse P4-board,
>som også kræver ekstra spænding på boardet, skal
>sjældent bruges.
Mener det bruges på et Asus P4T

>Det lille hvide stik er til at måle omdr.tallet
>for blæseren i PSU'en mener jeg...
Ok, så var det ikke helt forkert.

Takker
Mvh Tommy