HJÆLP!!!!
Fra : sonny kristensen

Dato : 16-01-03 19:13

hej jeg har et problem jeg kender ikke så meget til php

#
# Udskriver den første stump HTML
#

echo top("Min Gæstebog");

hvordan får jeg dette til at blive skrevet med hvid i stedet for
sort...

i kan se her www.friserverplads.dk/sonnyhk/b/bindex.html
og så i gætebogen håber i kan hjælpe...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Johansen

Dato : 16-01-03 19:42

"sonny kristensen" <syreballon@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> echo top("Min G&aelig;stebog");
> hvordan får jeg dette til at blive skrevet med hvid i stedet for
> [...]
HER! => http://www.html.dk/tutorials

PHP udskriver jo bare HTML så en lille stump af det burde kunne gøre det:

?><FONT COLOR='white'>Din tekst skal stå her!</FONT><?

----
Mvh Kasper

Fra : Lars Axberg

Dato : 17-01-03 07:07

Hejsa!

Det ligner umiskendelig meget på den gæstebog der bliver lavet på
www.webcafe.dk i artiklerne om PHP og Mysql! Hvis det stemmer så ligger der
en css fil med som hedder stil.css der kan du jo ændre skrifttypen i!

------------

Lars Axberg

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-01-03 11:55

Kasper Johansen wrote:

> PHP udskriver jo bare HTML så en lille stump af det burde kunne gøre det:
>
> ?><FONT COLOR='white'>Din tekst skal stå her!</FONT><?

Nej vel? - layout bør til enhver tid ændres med css, det kunne så fx blive

Du kan læse mere om at bruge CSS til formattering af udseende på
html.dk, html-faq.dk (og en masse andre steder på nettet)

mvh

Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - <http://www.phonixfolk.dk/>

Fra : Kasper Johansen

Dato : 17-01-03 16:47

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Nej vel? - layout bør til enhver tid ændres med css, det kunne så fx blive

Whatever om han bruger CSS eller <FONT>. Men der kommer altid en og brokker
sig over det man skriver tilbage. Jeg bruger gerne selv CSS, men til tider
bruger jeg nu <FONT>. Men nu lød det så som om at han ikke havde 100% styr
på HTML så jeg tænkte at det bedste for ham nok ville være <FONT> da jeg
troede at det nok var det nemmeste at forstå.

----
Mvh Kasper

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 19-01-03 15:35

"Kasper Johansen" <TeQio@CyberGaming.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> PHP udskriver jo bare HTML så en lille stump af det burde kunne gøre det:
>
> ?><FONT COLOR='white'>Din tekst skal stå her!</FONT><?

http://www.w3.org/TR/html4/present/graphics.html#h-15.2.2

Asbjørn