Frontpage og udskrivning
Fra : taxviper

Dato : 16-01-03 19:13

Hejsa,

hvordan får jeg min FP2000 til at skrive filnavnet på den fil jeg
printer.

Jeg skriver ofte min kode ud via HTML-tab'en og læser den på vej hjem
i toget osv., men jeg skal selv skrive filnavnet på i hånden.

Det er lidt dumt

Mvh

Michael

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-01-03 23:25

Check i: File | Page Setup
Jeg kan ikke lige huske så gammel en version af FP men mener du har
muligheden der.